سئو و گوگل

Google AdWords

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۵۵ ب.ظ

AdWords یک برنامه تبلیغاتی است که توسط Google در سال 2000 راه اندازی شده است. AdWords به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا با نمایش تبلیغات متنی کوچک در نتایج جستجوی گوگل و نشان دادن آنها به وب سایت خود ، بازاریابی موتور جستجو را انجام دهند.

در همین حال ، تبلیغات موتور جستجو منبع اصلی درآمد Google است. در سال 2011 ، موتور جستجوی پیشرو در جهان 96 درصد درآمد را به خود اختصاص داده است.

این نوع بازاریابی در مقایسه با ، به عنوان مثال آگهی چاپی که اغلب نیاز به پرداخت پنج رقم دارد ، برای مشتریان مقرون به صرفه است. در آلمان هیچ هزینه چاپی یا حمل و نقل ، حداقل فروش و فقط هزینه فعال سازی یک بار نسبتاً کوچک پنج یورو در آلمان وجود ندارد. برای تبلیغ AdWords ، تبلیغ کنندگان برخلاف چاپ ، تلویزیون یا رادیو ، هر کلیک را می پردازند. این بدان معنی است که مشتری فقط هنگام دسترسی کاربر به آگهی ، مجبور به پرداخت پول به Google می شود و به صفحه فرود ، صفحه فرود هدایت می شود.

دسترسی - تقریبا 90 درصد از کاربران اینترنت آلمانی آلمانی از گوگل به عنوان موتور جستجو استفاده می کنند - سرعت و انعطاف پذیری گوگل باعث می شود تبلیغات توسط موتور جستجو برای مشتریان جالب باشد. برخلاف تلویزیون و روزنامه ، تبلیغ می تواند به طور مداوم تغییر یابد و با کمپین سازگار شود. جنبه مثبت دیگر این است که می توانید با وارد کردن کلمات کلیدی ، تبلیغ سریع و دقیق پخش شود. مشتریان همچنین انتخاب می کنند که کلمات کلیدی نباید تبلیغ خود را نشان دهند. ابزارهای آنالیز و بهینه سازی توسط خود گوگل ارائه شده است.

با این حال ، AdWords همچنین معایبی را به همراه دارد. اگرچه فقط در هنگام دسترسی باید پول برای تبلیغ پرداخت شود ، اما ابتدا باید آن را پیدا کنید. در نتیجه ، محصولات جدید از طریق موتورهای جستجو به بازار عرضه می شوند و بنابراین معمولاً نیاز به یک کمپین برندسازی از قبل دارند.

حتی پرداخت هر کلیک می تواند مشکلاتی ایجاد کند. به اصطلاح Click Fraud - شرکت های رقیب عمداً بر روی تبلیغ کلیک می کنند تا هزینه هایی را ایجاد کنند - می تواند صدمات عظیمی وارد کند. برای خنثی کردن این موضوع ، گوگل در تلاش است تا از تکنیک های فیلتر و نظارت و تیمی از کارمندان برای کشف و فیلتر کردن کلاهبرداری استفاده کند.

در ضمن ، این سیستم همچنین راه خود را در YouTube و Google Maps پیدا کرده است و می تواند در خارج از موتور جستجو توسط اعضای Google Display Network استفاده 

  • ضحی sh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی