سئو و گوگل

رابطه Google AdWords و SEM

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۳۸ ب.ظ

Google AdWords و SEM
روند مجبور کردن نتایج جستجو از طریق تبلیغات پولی. شتاب دهنده قدرتمند در هنگام ترکیب با سئو خوب
هدف از تکنیک های SEO برای بدست آوردن "موقعیت یابی طبیعی" خوب است ، یعنی می توان به گوگل و سایر موتورهای جستجو فقط به استناد محتوا و نحوه طراحی وب سایت به جایگاه های برتر رسید. برای به دست آوردن نتایج سریعتر و تضمین شده تر ، علاوه بر سئو ، استراتژی هایی وجود دارد که به آنها SEM (از انگلیسی "بازاریابی موتور جستجو" گفته می شود) و خرید "فضاهای حمایت شده" در موتورهای جستجو را فراهم می کنند.

Google Adwords پلت فرم برنامه ریزی تبلیغات Google است و ابزاری است که به شما امکان می دهد شرکتی را در پیچیده ترین راه برای وب تبلیغ کنید. از طریق ایجاد تبلیغات (متنی ، با گرافیک یا ویدئو) ، با Google Adwords می توانید کمپین های خود را در گوگل برنامه ریزی کنید (در نتایج جستجو) ، بلکه در یک شبکه عظیم از وب سایت های دیگر ، روزنامه های آنلاین ، وبلاگ ها ، انجمن ها ، پورتال های چندرسانه ای ، هر دو شخص ثالث و خود Google (مانند Youtube یا Gmail).

کمپین ها در Google Adwords یک هدفگذاری بسیار دقیق را امکان پذیر می کند و گزینه های مختلف پرداخت ، از جمله حالت پرداخت به ازای کلیک را ارائه می دهد. یک تبلیغات تبلیغاتی در Google به شما امکان می دهد تا با سرمایه گذاری های کوچک ، محصولات یا خدمات خود را با سرمایه گذاری های کوچک ارتقا دهید ، فقط درصورتی که تبلیغ به هدفی که برای آن طراحی شده است بپردازید. SEM بازدیدهای فوری و پروفایل را تضمین می کند ، اما به طور مستقیمی روی موقعیت طبیعی سایت تأثیر نمی گذارد. اما برای به دست آوردن حداکثر نتایج از تبلیغات تبلیغاتی در Google لازم است که سایت و محتویات آن بهینه شده و در نتیجه سرمایه گذاری در SEM بدون اینکه برای اولین بار روی سئو کار کنید غیرممکن است.

SEO و SEM مقایسه

> بعد از جستجو در گوگل ، 42٪ از کاربران بر روی اولین نتیجه ، 8٪ در حالت دوم و غیره کلیک می کنند تا پایین بیایند. فقط 23٪ مستقیماً روی اعلانهای پشتیبانی شده کلیک می کنند.

جستجوگرها و سایت مشترک

> آوردن نتیجه طبیعی دوم به مقام اول در بین تبلیغات پولی ، فعال کردن یک کمپین PPC ، توسط 23٪ کاربران کلیک می شود. به این نتیجه باید 12٪ حاصل از نتیجه طبیعی اضافه شود که در مقام دوم قابل مشاهده است.

ADWORDS GOOGLE

با Google AdWords ، هنگامی که کاربر با یکی از کلمات کلیدی تعیین شده توسط ما ، یک جستجوی را انجام دهد ، او یک تبلیغ ارسال شده برای نتایج جستجو را مشاهده می کند. این ابزار برای هدایت تبلیغات به مخاطبی که قبلاً به محصول یا خدمات ارائه شده علاقه مند باشد ، استفاده می شود.

Google AdWords نتایج کاملاً قابل اندازه گیری ارائه می دهد و امکان اصلاح تبلیغات تبلیغاتی را در هر زمان در طول کار تضمین می کند. بنابراین کنترل کامل بر هدف ، هزینه و عملکرد کلیه تبلیغات وجود دارد

  • ضحی sh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی