سئو و گوگل

تجارت تبلیغاتی Google

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۶ ب.ظ

الفبای به لطف فروش آگهی تبلیغاتی گوگل ، سه ماهه اخیر پول نقد زیادی به همراه آورد. اما تجارت شروع به نشان دادن سوراخ ها می کند.

این شرکت انتظارات وال استریت را برای درآمد از دست داد ، که پس از استرداد یک بار مالیات یک بار ، در هر سهم 9.70 دلار درآمد داشت ، چیزی که پیش بینی 9.98 دلار توسط تحلیلگران نظرسنجی شده توسط FactSet بود. این گزارش زیان 3.02 میلیارد دلاری در سه ماهه اخیر را به دلیل اتهام 9.9 میلیارد دلاری ناشی از تغییرات در سیستم مالیاتی ایالات متحده اعلام کرد. سهام الفبای کلاس A در معاملات پس از ساعت 5 درصد کاهش یافت و به 1،125.79 دلار رسید ، اما در زمان انتشار به حدود 1150 دلار برگشت یافت.

 

الفبای در سه ماهه چهارم 32.3 میلیارد دلار درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24٪ افزایش داشته است. این سه ماهه بالاترین درآمد الفبای تا به امروز بود ، و در سه ماهه قبل شکست. حدود 27.2 میلیارد دلار از این درآمد ، یا 85٪ ، از مشاغل تبلیغاتی Google درآمد.


Google با کلیک بر روی تبلیغات خود ، که به طور پیوسته رشد کرده اند ، رشد می کند. اما بسیاری از این موارد از تبلیغات در تلفن های همراه و در ابتدای فیلم های YouTube حاصل می شود. اینها درآمد کمتری نسبت به کلیک روی رایانه رومیزی دارند. هزینه هر کلیک در Google یا هر آنچه که تبلیغ کنندگان هر بار که روی یک تبلیغ کلیک می کنند پرداخت می کنند ، در این دوره 14٪ کاهش یافته است. این مربوط به آنچه انتظار می رفت تحلیلگران باشد.


Google بر بازار موتورهای جستجو حاکم است ، بنابراین ، بخشی از تبلیغات را جستجو می کند ، زیرا این امر خود را استاندارد در مرورگرهای وب و تلفن های همراه در سراسر جهان کرده است. اما خارج از مرورگر Chrome خود و نرم افزار تلفن های هوشمند آندروید ، شرکای مانند اپل را برای این موقعیت پرداخت می کند. Google آن هزینه های ترافیک را با پرداخت هزینه ها رد می کند ، و آنها سهم بیشتری از درآمد Google را می خورند. در تکمیل شده ترین سه ماهه آن ، هزینه های ترافیک 6.5 میلیارد دلار یا 24٪ از درآمد تبلیغات Google بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33٪ افزایش یافته است. روت پورات ، مدیر ارشد مالی الفبای ، در تماس با درآمد گفت: قوی ترین مناطق رشد Google- جستجوی تلفن همراه و تبلیغات برنامه نویسی - هزینه های بیشتری برای کسب ترافیک را متحمل می شوند.

به همین ترتیب ، الفبای سعی کرده است وال استریت را نشان دهد که بیش از تبلیغات نیست. مشاغل دیگر آن ، مانند رایانش ابری ، سخت افزاری مانند بلندگوهای هوشمند و تلفن ها ، برنامه های موجود در فروشگاه Google Play و اشتراک های YouTube Red و TV ، بیشتر از درآمد گوگل را در طی این سه ماه تشکیل داده اند که بخشی از این فصل خرید تعطیلات است. الفبای آن مشاغل غیر تبلیغی را در "درآمد دیگر" جمع می کند که 4.7 میلیارد دلار در سه ماهه چهارم به دست آورد ، 37٪ نسبت به دوره قبل. این تقریباً 15٪ از درآمد کلی Google بود.

  • ضحی sh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی