سئو و گوگل

نکات برای اختصاص تبلیغات گوگل

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۳۷ ب.ظ

در این بخش جدید از بروشورهای بازرگانی و بازرگانی ما ، اکنون 10 نکته عالی برای ایجاد صفحه تبلیغ مجله چاپ را مشاهده خواهیم کرد ، با نکاتی در مورد تبلیغ شما تأثیرگذار و به راحتی به خاطر سپرده و البته برای اشتباهات. جلوگیری از ...

 

نکته شماره 1: برای ارائه تبلیغات خود 1 پیشنهاد یا 1 پیام تعیین کنید.
 

یک خواننده معمولاً بین 2 تا 3 ثانیه برای خواندن یک تبلیغ می رود: عبور از بسیاری از پیام ها ، به ویژه پیام های پیچیده امکان پذیر نیست!

شما باید یک محور اصلی ارتباطی را برای تبلیغات خود انتخاب کنید (حتی اگر می خواهید هر بار تبلیغ کنید یا با یک پیام متفاوت تبلیغ کنید).

یک کلمه به یاد داشته باشید ، ساده کنید!

از لرزش ، تصاویر غیر ضروری خودداری کنید ... هر چیزی که می تواند خواننده شما را ناراحت کند یا پیام را کم رنگ کند ...

شما هرگز نباید چندین هدف یا پیام داشته باشید ، از این رو اهمیت نوشتن خلاصه بالادست که خلاصه می شود:

هدف از تبلیغ (سفارش محصول XX با حجم XXX)
هدف (در صورت سفارش از طریق تلفن از طریق محصول سفارش می دهید)
تماس با عمل (از طریق تلفن)
چرا مشتری باید عمل کند (سابق: تبلیغی تا 31/12 ...)
روش اندازه گیری عملکرد تبلیغات (به عنوان مثال: کد تخفیف ...)
...
نکته شماره 2: تأثیر ، حفظ کردن ، درک و موقعیت یابی را اشتباه نگیرید.
 

تبلیغات در گوگل تاپ سئو خوب باید دارای 4 ویژگی عالی باشد:

- تأثیر: این ظرفیت تعجب خواننده و متوقف کردن آن در تبلیغات شما است.
- حفظ: این کیفیت آن است که توسط خواننده حفظ شود (وقتی او خرید خود را انجام دهد ، به اینترنت می رود ...).
- درک: توانایی تبلیغ توسط خوانندگان درک می شود و آنها را به عملی سوق می دهد (= برجسته کردن یک مسئله / فایده ای که باعث می شود با خرید محصول محصول ، چشم انداز فکر و عمل را تحت فشار قرار دهید) علامت گذاری و نه دیگری).
- موقعیت یابی: این سازگاری پیام با تصویر مورد نظر شرکت است. این موقعیت یابی نباید در تغییر کامل باشد (مگر اینکه خواسته شود) ، بنابراین نتواند اختلاف را بر روی علامت ایجاد کند.

شایع ترین اشتباهات عبارتند از:
- یک تبلیغ بسیار تأثیرگذار بسازید ، که خواننده را متوقف کند یا او را شوکه کند ، اما بدون اینکه او را به خرید یا دادن یک یادگاری قوی از پیام (فشار دهید): (میخانه بنتون).

 تبلیغی بسازید که محصول را به خوبی نشان دهد ، اما مشکل حل نشده برای کاربر کافی نیست تا وی را به سمت عملی سوق دهد.

- آگهی تبلیغاتی را ایجاد کنید که بعضاً به خاطر سپردن یک مشکل را برجسته می کند ، اما نشانه ای کاملاً واضح (یا راه حل ساده) برای اقدام ندارد ... یا به خاطر سپردن علامت بدون انجام این کار مشتریان خریداری می کنند.

گرفتن
این باید خواندن چشم اندازهای داغ شما را متوقف کند ، مشکل آنها یا یک مزیت مهم را برجسته کند (مقاله ما در مورد مراحل دستیابی به پستی را ببینید).

گرفتن شما برای کل بازار نیست ، بلکه فقط برای هدفی است که شما مشخص کرده اید.

هدف جمعیتی است که دارای 80٪ خصوصیات مشترک است. به عنوان مثال استارتاپ هایی که راه اندازی شده اند مشابه هستند ، اما این مورد برای "همه راه اندازی ها" صحیح نیست (زیرا در آنجا استارتاپ هایی وجود دارند که از قبل موفق هستند ، سایرین که به SME های معمولی تبدیل می شوند ...).

مهم: بهترین نتایج از تبلیغات هدفمند حاصل می شود ، نه آنهایی که سعی در دستیابی به همه دارند! اگر هدف شما "همه" است ، آنگاه هدف شما به کسی لمس نخواهد کرد ...

به یاد داشته باشید که تبلیغات بسیار گران است و بنابراین شما برای آموزش بازار یا ایجاد میل ، بلکه در جذب مشتری های آینده نیستید.

به عنوان مثال ،تبلیغات در گوگل تاپ سئو به وضوح در رویکرد آموزش بازار قرار دارد و بنابراین آنها مبلغ زیادی را صرف فروش اندکی می کنند ، زیرا هدف آنها آموزش راه رفتن دستیارهای صوتی است که به هیچ وجه بالغ نیستند ، 

منبع:topseo724.com

  • ضحی sh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی