سئو و گوگل

Google Adsense چیست و چگونه کار می کند؟

قبلاً فهمیده اید: Google Adsense برنامه ای است که برای تبلیغات در صفحات وب خود به شما می پردازد. چگونه آن را در وب سایت خود نصب کنید؟ خبر خوب: استفاده از Google Adsense از نظر کودکانه بسیار ساده است! فقط کافی است در صفحات خود کد کوچکی از کد ارائه شده توسط غول وب را وارد کنید و Google Adsense به همه چیز اهمیت می دهد.

الگوریتم های Google Adsense اطلاعات چندگانه در مورد تبلیغات ، مخاطبان و وب سایت شما را تجزیه و تحلیل می کنند تا جذاب ترین و مرتبط ترین تبلیغات را برای بازدید کنندگان خود به نمایش بگذارند. از طریق حراج رقابتی تبلیغ کنندگان برای اجرای تبلیغات خود ، Google Adsense همچنین اطمینان می دهد که صفحات شما سودآورترین تبلیغات را نشان می دهند.

به طور خاص ، شما می توانید از Google Adsense به 3 روش مختلف ، به طور مشترک یا جداگانه با نمایش تبلیغات استفاده کنید:

در صفحات وب خود ، در مناطق خاص.
در نتایج موتور جستجو داخلی سایت شما.
به عنوان مثال در فیدهای سایت شما ، مانند اخبار ،
سپس با شمارش تعداد بازدیدها و کلیک بر روی تبلیغات در صفحات وب خود و با توجه به مقادیر و انواع آنها ، Google Adsense به شما پرداخت می کند.

چرا از Google Adsense استفاده می کنیم؟

چرا به جای یک برنامه تبلیغاتی اینترنتی دیگر از Google Adsense استفاده می کنیم؟

1 - قدرت گوگل
اول ، با Google Adsense ، شما از قدرت غیرقابل مقایسه تکنولوژیکی و تجاری گوگل بر روی وب بهره مند می شوید. با میلیون ها آگهی تبلیغات Google در کلیه صنایع ، که توسط الگوریتم های تیتانیوم شرکت Moutain View مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است ، شما تضمین می کنید که تبلیغات وب سایت خود را کاملاً هدفمند ، مطابق با شغل و تجارت خود پخش کنید. مخاطبان ، و از نظر پاداش بسیار رقابتی هستند.

2 - مدیریت ساده و خودکار
ثانیاً ، با گوگل ادسنس نیازی به نگرانی در مورد مدیریت تبلیغات ، و نه مدیریت روابط با تبلیغ کنندگان و حتی بخش فنی آن نیز کمتر نیست. این شما را از بداهه تبلیغات در اینترنت نجات می دهد ، زیرا این یک کار واقعی است. به همین ترتیب ، دیگر نیازی به استخدام شخصی برای مراقبت از ارسال آگهی در صفحات خود و یا پرداخت آژانس تخصصی با نرخ های گزاف برای مراقبت از آن نیست. Google Adsense یک برنامه مستقل و رایگان است.

3 - ابزارهای پیشرفته
سوم ، Google Adsense با امکان ویرایش گزارش های دقیق و شخصی ، ابزارهای پیشرفته ای برای تنظیم حساب کاربری شما و سنجش عملکرد تبلیغات منتشر شده در صفحات وب شما فراهم می کند. این به شما امکان می دهد رفتار بازدید کنندگان خود را بهتر بشناسید و داده های ارزشمندی را برای اصلاح استراتژی خود در اینترنت جمع آوری کنید.

به همین دلایل ، Google Adsense یک آژانس تبلیغاتی حرفه ای و پر پرواز است که بصورت خودکار و بصورت رایگان و با بیشترین سادگی در اختیار شما قرار می گیرد. اگر وب سایت شما میزان بازدید و بازدید ناچیز را ایجاد می کند ، چرا خود را از این منبع پاداش قادر به تحکیم مدل تجاری خود محروم می کنید؟

از طرف دیگر ، در صورتی که از خود سؤال سؤال کنید: استفاده از Google Adsense تاثیری در سئو وب سایت شما ندارد. از طرف دیگر ، اگر می دانید که چگونه بین خطوط مطالعه کنید ، ابزارهای تحلیل مخاطبان و عملکردهای شما توسط برنامه Adsense به شما امکان می دهد تا بتوانید محورهای بهبود استراتژی سئو خود را در اینترنت شناسایی کنید.

تبلیغات توسط Google Adsense چگونه انتخاب می شوند؟
Google Adsense کاملاً خودکار ، تبلیغات در گوگل تاپ سئو را انتخاب می کند که با در نظر گرفتن چندین معیار مرتبط بودن در سایت شما نمایش داده می شود:

محتوای موضوعی صفحات وب شما.
علایق بازدید کنندگان شما؛
محتوای تبلیغات؛
سطح پیشنهاد آگهی دهنده
زمان سال ، روز و ساعت.
با استفاده از دسته کوچک موسیقی جاز وب ، Google بخاطر سازگاری تجربه کاربر بازدید کنندگان شما ، به دنبال تطابق با کلمات کلیدی اصلی وب سایت شما با آن تبلیغات می باشد.

علاوه بر این ، تبلیغ کنندگان این توانایی را دارند که در کدام مناطق یا در کدام نوع از صفحه های وب سایت که می خواهند تبلیغات خود را به نمایش بگذارند انتخاب کنند. Google Adsense با مطالعه سازگاری با قسمت های مختلف وب سایت شما این امر را مورد توجه قرار می دهد.

با همان روحیه ، تبلیغ کنندگان می توانند تبلیغات خود را برای تنظیم سفارشی برای هر یک از بازدید کنندگان شما تنظیم کنند: با توجه به علاقه ، منطقه جغرافیایی ، تاریخچه مرورگر

چگونه قالب تبلیغات را در وب سایت خود تنظیم کنیم؟
در هر صفحه از وب سایت خود ، این فرصت را دارید که مکان دقیقی از نمایش تبلیغات را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، ممکن است تصمیم بگیرید که آنها را در بالای صفحه یا یک ستون جانبی نمایش دهید.

همچنین می توانید برای حفظ سازگاری با گرافیک وب سایت خود ، نمایشگر را شخصی سازی کنید. بنابراین ، قالب های مختلف ، اندازه و ظاهر تبلیغات به شما پیشنهاد می شود.

تبلیغات خودکار از Google Adsense
به طور پیش فرض ، Google Adsense مدیریت تبلیغات را برای شما خودکار می کند. با این وجود ، می توانید با رفتن به بخش "تبلیغات" ، سپس "تبلیغات خودکار" ، سپس "تنظیمات برگزیده جهانی" ، این تبلیغات خودکار را در رابط Google Adsense تنظیم کنید.

اینجاست که می توانید در دسترس شما بین قالب های مختلف تبلیغاتی را انتخاب کنید. پس از ذخیره تنظیمات برگزیده ، Google Adsense قطعه جدیدی از کد HTML را به شما پیشنهاد می دهد ، در کد منبع صفحات وب خود کپی و چسباندن کنید.

واحدهای تبلیغاتی Google Adsense
اگر می خواهید تبلیغات را در وب سایت خود شخصی سازی و کنترل بیشتری کنید ، Google Adsense به شما امکان می دهد واحدهای تبلیغاتی را ایجاد و پیکربندی کنید. برای انجام این کار ، به بخش رابط خود ، در بخش "تبلیغات" ، سپس "واحد تبلیغات" و "واحد تبلیغات جدید" بروید.

اینجاست که می توانید اندازه ، نوع ، سبک و ردیابی واحدهای تبلیغاتی خود را سفارشی کنید. به عنوان مثال ، می توانید از بین تبلیغات با فرمت پیشنهادی ، افقی ، عمودی یا مربعی استفاده کنید. در میان قالبهای مختلف ارائه شده ، "تبلیغات InArticle" ، یکپارچه در متن متن صفحات خود ، یا "InFeed Ads" ، که در جریان مقاله ها یا محصولات صفحات شما است ، پیدا می کنید تا از آنها مراقبت کنید. استمرار وب سایت شما و در نتیجه تجربه کاربری ساده است.

گزینه Matching Content نیز در این بخش قرار دارد تا محتوای مستقیم خود را مستقیماً تبلیغ کرده و بازدید کنندگان خود را در سایت خود نگه دارد. سرانجام ، Google Adsense همچنین "بلوک های موضوعی" را ارائه می دهد ، و تبلیغات متناسب با محتوای صفحات وب و علایق بازدید کنندگان شما ارائه می دهد.

پس از تأیید پارامترهای واحدهای تبلیغی ، قطعه جدید کد HTML برای کپی و چسباندن ارائه می شود.

مسدود کردن تبلیغات و تبلیغات ناخواسته
سرانجام ، در صورت تبلیغ یا نوع خاصی از تبلیغات که دوست ندارید ، Google Adsense به شما اجازه می دهد که البته به او بگویید ، برای جلوگیری از محتوائی که مناسب شما نیست ، با تنظیمات ارائه شده برای این منظور در رابط.

برای انجام این کار ، روی "مسدود کردن تنظیمات" ، سپس "URL های تبلیغ کننده" و "مسدود کردن URL" کلیک کنید. در اینجا می توانید با وارد کردن آدرسهای اینترنتی برخی از تبلیغ کنندگان مورد نظر یا تبلیغات ناخواسته خود را مسدود کنید. به طور دقیق ، این آدرسهای وب سایتها یا برخی از صفحات وب آنها مطابق با مقصد تبلیغات آنها است.

همچنین می توانید تبلیغات را بر اساس طبقه بندی در Google Adsense مسدود کنید. در این حالت ، به "تنظیمات مسدود کردن" ، سپس "AdSense برای صفحات محتوا" و "دسته بندی های عمومی" بروید. تبلیغات متعلق به دسته هایی که انتخاب می کنید در وب سایت شما نمایش داده نمی شود.

چگونه Google Adsense به شما پرداخت می کند؟
مهمتر از همه ، به یاد داشته باشید که استفاده از Google Adsense کاملاً رایگان است. هزینه ثبت نام یا هزینه اشتراک لازم نخواهد بود. از طرف دیگر ، به عنوان پاداش ایجاد و فراهم کردن فضای تبلیغاتی در صفحات وب سایت شما ، Google Adsense براساس تعداد "برداشت" شما را پرداخت می کند و روی تبلیغات موجود در آن کلیک می کند. منتشر شده است.

نرخ پرداخت دقیق تبلیغات در گوگل تاپ سئو متغیر است. همه اینها بستگی به هزینه هر کلیک تبلیغات منتشر شده در وب سایت شما و همچنین میزان ترافیک شما دارد. گوگل ماهانه ، بین 21 و 26 ماه ، در مدت 21 روز و از لحظه رسیدن به آستانه 70 یورو به شما پرداخت می کند. می توانید پرداخت را از طریق:

چک (از طریق پست) ،
انتقال بودجه الکترونیکی ،
انتقال بانکی ،
Western Union Quick Cash.
در بخش "معاملات" رابط Google Adsense ، می توانید به گزارشهای مربوط به درآمد تخمینی و درآمد نهایی خود ، از جمله مانده حساب فعلی و جزئیات آخرین پرداختهای خود دسترسی داشته باشید. برای جمع آوری اولین درآمد خود ، فراموش نکنید که اطلاعات مالیاتی خود را که درخواست می شود ، پر کنید.

خط مشی Google Adsense
مراقب باشید باهوش باشید: تنظیم Google Adsense شما را به کلیک کردن بر روی تبلیغات منتشر شده در سایت شخصی خود ممنوع می کند. باز تحریک بازدیدکنندگان برای کلیک بر روی مصنوعی بر روی این تبلیغات نیز prosc است

  • ضحی sh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی