سئو و گوگل

چرا Google AdWords برای شما کار نمی کند

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۷ ب.ظ

Google AdWords یکی از راه حل های موثر برای ایجاد سریع ترافیک واجد شرایط به یک سایت است ، اما ایجاد یک کمپین موفق AdWords می تواند چالش برانگیز باشد. به دلایلی که Google AdWords برای شما کار نمی کند ، برگردید.

اگر 100٪ از شرکت کنندگان در آموزش گواهینامه Google AdWords ماه ژوئیه گذشته امتحان گواهینامه خود را گذرانده اند ، از طرف شما ممکن است تلاش کنید ، هیچ کاری مؤثر نیست ... شما نمی توانید از سکوی تبلیغات آنلاین. چرا؟ عناصر پاسخ.

اگر گاهی اوقات درک نشود ، تبلیغات در گوگل تاپ سئو می تواند برای بهینه سازی یک برنامه بسیار دشوار باشد. این موضوع بر خرید کلیک های کلمات کلیدی در زمان واقعی تمرکز دارد و در صورت نداشتن یک متخصص SEO پرداخت شده برای پشتیبانی از شما ، می توانید به سرعت دلسرد شوید. مهارت های خاص ، داده ها در حالت تصادفی ، جای تعجب ندارد که AdWords چنین نرخ خرابی را داشته باشد.

دلایل زیادی وجود دارد که برخی از بازاریابان وب در پایان AdWords را ترک می کنند. برای همه شرکت های رقیب به احتمال زیاد از سیستم عامل استفاده می کنند و می توانند از آن استفاده کنند ، زیرا آنها همچنان روی آن سرمایه گذاری می کنند.

بنابراین ممکن است به این دلیل نباشد که AdWords برای شغل شما کار نکند ، شاید به این دلیل که شما فقط از این ابزار به درستی استفاده نمی کنید.

در اینجا دلایل اصلی حذف برخی متخصصان از بستر AdWords ذکر شده است:

کلمات کلیدی کوتاه مدت

این تقریباً دلیل اصلی ترک AdWords است. آنها هنگامی که اغلب مؤثر یا سودآور نیستند ، روی کلمات کلیدی بسیار کوتاه متمرکز می شوند.

طولانی دم نمودار-760x439
این نمودار نشان می دهد که چرا اکثر کاربران در تبلیغات در گوگل تاپ سئو شکست می خورند. آنها کلمات کلیدی را با "هزینه بالا و رقابتی" با "احتمال کم تبدیل" خریداری می کنند. به طور کلی کلمات کلیدی عمومی مانند "کفش مردانه". درعوض ، آنها می توانند کلمات کلیدی را خریداری کنند که "کم هزینه و پرخطر هستند" اما دارای "احتمال بالای تبدیل" هستند. این کلمات کلیدی بیشتر بر روی عبارات توصیفی تمرکز می کنند. این همان چیزی است که ما از کلمات کلیدی طولانی استفاده می کنیم ، مانند کفش قرمز در حال اجرا نایک.

از آنجا که کلمات کلیدی دم بلند توصیفی تر و باریک تعریف شده است ، شما رقابت کمتری دارید و شانس بهتری برای تبدیل مخاطبان خود دارید. به جای خرید "کفش مردانه" و امید داشتن بهترین ها از طریق پیوند به صفحه فرود عمومی ، واقعاً وقت خود را برای ساختن کمپین های متمرکز و تعریف شده تر بگذرانید.

بدون استراتژی واقعی

یکی دیگر از مشکلات بزرگ ، رایج در آژانس ها ، این است که بازاریابان خود را به طور پیش فرض روی AdWords پرتاب می کنند و با حرص و آز خرید کلمات کلیدی را شروع می کنند ... نتیجه ای ندارد و آنها نمی فهمند که چرا! قبل از رفتن به AdWords ، باید تحقیق خود را انجام داده و در مورد مبارزات خود فکر کنید. وقت خود را برای آشنایی با مردم ، آنچه در جستجوی آنها هستید سپری کنید و چگونه می توانید با یک صفحه تبلیغ و فرود ، "مشکلات" آنها را حل کنید.

قبل از شروع فعالیتهای AdWords ، محصولات / خدماتی را که می خواهید روی آنها تمرکز کنید دسته بندی کنید تا بتوانید کلمات کلیدی مورد نظر خود را بخرید و چگونگی تبدیل یا ارائه ارزش به مشتریان و چشم اندازهای آینده را دسته بندی کنید.

اگر آنها به دنبال جوراب مردانه ارزان قیمت هستند ، بهتر است جوراب های ارزان قیمت مخصوص مردان را در صفحه فرود خود قرار دهید. اگر در حال حاضر از AdWords استفاده می کنید ، ایده خوبی است: ممیزی کردن در مورد کمپین شما همیشه ایده خوبی است.

اهداف ROI غیرفعال است

بعضی اوقات بین اهداف ROI و آنچه در واقع قابل دستیابی است فاصله وجود دارد. AdWords ابزاری عالی است زیرا می توانید تمام فروشها و خریدهای خود را از طریق Google Analytics یا مستقیم از Google AdWords پیگیری کنید.

حاکمیت 50

بازاریابی آفلاین سنتی مانند بیلبورد یا تبلیغات رادیویی بسیار قابل اندازه گیری است. تعیین تخصیص فروش و هدایت از طریق این کانالها دشوار است. این همه قانون "50٪ قانون" است: 50٪ از تبلیغات تبلیغاتی من کار می کنند ، اما من نمی دانم 50٪ چه چیزی است.

متخصصان بازاریابی ممکن است از بازگشت سرمایه گذاری AdWords ایده بدی داشته باشند. به عنوان مثال ، بگویید شما تجهیزات بیس بال را بصورت آنلاین می فروشید. یکی از بهترین راهها برای به دست آوردن مشتری ، بازاریابی جستجو است و خرید کلمات کلیدی مانند "تی شرت های بیس بال" و سایر کلمات کلیدی مرتبط است. با این حال ، شما نیاز به بازده 4/1 در هزینه تبلیغات خود دارید و AdWords بازده 2/1 را تولید می کند. آیا این بدان معنی است که شما باید AdWords را رها کنید؟ جواب: شاید. شما باید کلیه فعالیتهای پس از فروش را در محاسبات ROI خود لحاظ کنید. فروش های بعدی ایجاد شده توسط بعضی اوقات بین اهداف ROI و آنچه در واقع قابل دستیابی است فاصله وجود دارد. تبلیغات در گوگل تاپ سئو ابزاری عالی است زیرا می توانید تمام فروشها و فروشهای خود را از طریق Google Analytics یا مستقیم از Google AdWords ردیابی کنید.

بازاریابی آفلاین سنتی مانند بیلبورد یا تبلیغات رادیویی بسیار قابل اندازه گیری است. تعیین تخصیص فروش و هدایت از طریق این کانالها دشوار است. این همه قانون "50٪ قانون" است: 50٪ از تبلیغات تبلیغاتی من کار می کنند ، اما من نمی دانم 50٪ چه چیزی است.

متخصصان بازاریابی ممکن است از بازگشت سرمایه گذاری AdWords ایده بدی داشته باشند. به عنوان مثال ، بگویید شما تجهیزات بیس بال را بصورت آنلاین می فروشید. یکی از بهترین راهها برای به دست آوردن مشتری ، بازاریابی جستجو است و خرید کلمات کلیدی مانند "تی شرت های بیس بال" و سایر کلمات کلیدی مرتبط است. با این حال ، شما نیاز به بازده 4/1 در هزینه تبلیغات خود دارید و AdWords بازده 2/1 را تولید می کند. آیا این بدان معنی است که شما باید AdWords را رها کنید؟ جواب: شاید. شما باید کلیه فعالیتهای پس از فروش را در محاسبات ROI خود لحاظ کنید. به دنبال فروش های بعدی ساخته شده توسط همان مشتری یا اشتراک اجتماعی مشتری باشید که منجر به خرید بیشتر شود. ارزش کل ممکن است بیشتر از خرید اولیه ناشی از یک کمپین AdWords باشد.

برای محاسبه مؤثر ROI خود ، باید سفر کامل مشتری را تحلیل کنید. به طور کلی ، AdWords یک استراتژی دستیابی به مشتری "بالای قیف" محسوب می شود. اگر بازده پایین تر باشد ، یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه های دستیابی به مشتریان است.

صفحات فرود تبدیل نمی شوند

اگر شخصی را از AdWords به سایت خود می فرستید ، هدف شما همیشه باید تبدیل آن به مشتری باشد. با این حال ، بعضی اوقات بازاریاب ها گاهی اوقات دلایل زیادی را برای بازدید از سایتهای دیگر از جمله موارد زیر نشان می دهند: اطلاعات بیش از حد در صفحه ، یافتن تماس برای اقدام ، اطلاعاتی که در ابتدا به دنبال آن بودید سخت نیست. در شواهد ...

پس بیایید از ابتدا به روند کار برگردیم. اولین کاری که باید در تبلیغات در گوگل تاپ سئو انجام دهید تمرکز روی کلمات کلیدی شما خریداری می شود و به قصد محقق است. پس از آن ، شما باید اطمینان حاصل کنید که صفحات فرود در قصد خود روشن است و ارائه محصول چیزی است که جستجوگر می خواهد. در غیر این صورت ، شما در حال خرید هنجار کلمات کلیدی خود هستید که هرگز کاربران را به مشتری تبدیل نمی کنند.

یک تمرین خوب این است که با صادق ماندن با خود ، از صفحه فرود خود در برابر کسانی که رقبای شما هستند انتقاد کنید:

آیا او آنچه را که من در سه ثانیه اول پیشنهاد می کنم کاملاً توضیح می دهد؟
آیا آنچه من پیشنهاد می کنم واقعاً مطابق آنچه در جستجوی شماست ، مطابقت دارد؟
آیا باید بازدید کننده را در مراحل بعدی تبدیل سریع به مشتری همراهی کنم؟
اگر این اصول را رعایت می کنید ، باید در مسیر صحیح باشید تا ترافیک AdWords را به مشتری تبدیل کنید.

قیمت / سایر عوامل

با گذشت زمان ، رقبای شما می توانند با ارائه محصولات بهتر ، قیمت پایین تر و موارد دیگر ، با شما درگیر شوند. اما فقط به این دلیل که کمتر از حد معمول در حال تبدیل هستید به این معنی نیست که این یک مشکل AdWords است یا "Google دیگر برای من کار نمی کند."

ممکن است فاکتورهای دیگری نیز این موضوع را توضیح دهند ، گاهی اوقات حتی از صفحات فرود یا ترافیکی که در AdWords خریداری می کنید فراتر می رود.

حتماً به نبض رقبای خود توجه داشته باشید ، به صورت ماهانه یا حتی هفتگی ، نظرسنجی های مختلف ، بررسی های مشتری را برای بدست آوردن دیدگاههای مربوط به صنعت خود ، تجزیه و تحلیل کرده و از جلو منحنی بمانید.

بدون بهینه سازی حساب

این می تواند یک مشکل بسیار بزرگ باشد و به این دلیل رخ می دهد که بیشتر بازاریابان "نمی دانستند که می توانند این کار را در AdWords انجام دهند." هزاران تکنیک ، استراتژی پیشنهاد یا استراتژی AdWords وجود دارد که می توانید برای صرفه جویی در هزینه و موثرتر کردن مبارزات انتخاباتی از آنها استفاده کنید.

به عنوان مثال ، اگر شما یک سایت تجارت الکترونیکی دارید و داده های خوراک محصول در Google Shopping (عناوین و توضیحات) در خوراک محصول خود را بهینه نمی کنید ، از قبل برنامه خود را پشت سر می گذارید.

صنعت را به طور مرتب دنبال کنید ، آستانه PPC راز هر سئو آگاهانه ای است. هیچ وقت برای دنبال کردن اخبار AdWords؟ از یک متخصص که به شما در مدیریت کمپین خود کمک می کند ، کمک بگیرید و از آخرین روندها پیروی کنید.

بازاریابی نیست

متوسط ​​نرخ تبدیل برای یک کمپین AdWords بین 0.05٪ و 5٪ است. این بدان معناست که کلیک های زیادی را از دست می دهید. برای جلوگیری از چنین ضرر ، ایجاد کمپین های تغییر مسیر می تواند بازده شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

اگر یک شرکت تجارت الکترونیکی هستید ، می توانید بازپرداخت پویا را انجام دهید ، یک ویژگی بسیار قدرتمند است ، به خصوص اگر موارد زیادی را در اختیار داشته باشید

  • ضحی sh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی