سئو و گوگل

۱۵ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۵
آذر

یکی از فاکتورهای مهم و الزامی موفقیت در دنیای امروز تجارت، تبلیغات هدفمند است. با توجه به رشد فزاینده ی استفاده ی کاربران از اینترنت، بهترین و موثرترین روش، تبلیغات در گوگل ادوردز و بازاریابی کلمات کلیدی در موتورهای جستجو است. احتمالا می دانید که محبوبترین و پرطرفدارترین موتور جستجو در جهان، گوگل بوده و هر ایرانی در روز به طور میانگین 5 بار در گوگل جستجو می‌کند و 40 درصد کلیک کاربران بر روی لینک تبلیغ در گوگل ظاهر شده در نتایج مرتبط جستجو است. بنابراین، علاوه بر قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به سرعت٬ یکی از بهترین و هدفمند ترین روش های تبلیغات استفاده از تبلیغات در گوگل ادوردز (Google Adwords) است.

 

کمپین‌های گوگل ادز

 

قبل از هر چیزی، بد نیست به این سوال پاسخ دهیم که اصلاً منظور ما از کمپین چیست؟ در یک تعریف ساده، هر کمپین مجموعه‌ای از تنظیمات (زمان و مکان نمایش، بودجه و روش قیمت‌گذاری، مخاطبان مورد هدف و...) و محتواهای تبلیغاتی (محتوای متنی، تصویری، ویدیویی و...) است که شما با توجه به هدفی که از تبلیغات دارید، باید نوع مناسب آن را انتخاب کنید.

به عبارتی دیگر، اولین چیزی که در تبلیغات گوگل اهمیت دارد، هدف شما است. ممکن است هدف شما افزایش ورودی سایت باشد، شاید بخواهید فروش‌تان را افزایش دهید یا حتی برندتان را تقویت کنید. هر هدفی که داشته باشید، گوگل ادز کمپین متناسب با آن را به شما پیشنهاد می‌دهد.

هر کدام از این کمپین‌ها، از یکی از شبکه‌های جستجو، نمایش و یا هر دوی آن‌ها برای نمایش تبلیغ شما استفاده می‌کنند. اجازه دهید اینگونه توضیح دهم. شبکه‌های جستجو (Search Network) و نمایش گوگل (Display Network) که کمی قبل هر دو را معرفی کردیم، بسترهایی هستند که شما با توجه به هدفی که دارید و با استفاده از انواع کمپین‌ها، از آن‌ها برای نمایش تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنید.

در ادامه می‌خواهیم انواع کمپین‌ها در گوگل ادز را مورد بررسی قرار دهیم تا شما با کسب شناخت کامل نسبت به آن‌ها، مناسب‌ترین کمپین را برای خودتان انتخاب کنید.

کمپین‌هایی که از شبکۀ جستجوی گوگل استفاده می‌کنند

 

کمپین‌ جستجوی گوگل (Google Search Campaign)، یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین انواع کمپین‌ها در گوگل ادز، بخصوص در ایران است. شما با استفاده از این کمپین می‌توانید تبلیغ خودتان را در موتور جستجوی گوگل نمایش دهید و از ایرانی بودن مخاطبان خود مطمئن باشید.

زیرا فردی که عبارت «خرید اینترنتی گوشی سامسونگ» را جستجو می‌کند، قطعاً ایرانی است و در ایران این عبارت را جستجو کرده است.

مهم‌ترین مزیت این کمپین‌ها این است که شما درست در همان لحظه‌ای که کاربر به دنبال خدمات و محصولات شما است، تبلیغ خودتان را به آن‌ها نمایش می‌دهید و این یک فرصت استثنایی برای افزایش فروش شما است

کمپین های تبلیغات گوگل ادز خود را بر اساس نوع مخاطب تنظیم کنید

یکی از آخرین به روزرسانی های ادوردز گوگل به طور خاص برای کمپین جستجو ، داده های مربوط به جمعیت کاربر مانند سن ، جنسیت ، وضعیت والدین و غیره است. بیایید نمونه ای را در نظر بگیریم که شما یک طراح داخلی هستید و مشتریان هدف شما افرادی هستند که یک خانه دارند یا چه کسی هستند. برنامه ریزی برای ساخت یک خانه.

شما استفاده از تبلیغات در گوگل را شروع کرده اید و مشاهده می کنید نرخ تبدیل شما عالی نیست. شما تصمیم گرفتید به جمعیتی مخاطبان خود نگاه کنید و فهمیدید که 30٪ از ترافیک مربوط به گروه سنی 18-24 سال است که به طور کلی گروه سنی مخاطبان شما نیستند.

منبع : www.topseo724.com

 

۱۷
آذر

1) چالش

شما می خواهید یک کمپین AdWords موثر در شبکه جستجو ایجاد کنید تا محصولات یا خدمات خود را به مشتریان بالقوه سایر کشورها بازاریابی کنید. برای این کار باید محیط فرهنگی و رفتارهای کاربر را در بازارهای جدید خود در نظر بگیرید. در واقع ، حتی اگر داشتن کلمات کلیدی و تبلیغات به زبان کشور نیز ضروری باشد ، این کافی نیست.

هدف شما
هدف شما ایجاد یک کمپین جستجوی کارآمد تبلیغات در گوگل تاپ سئو است (ثبت تعداد جستجوی کلمات کلیدی ، نرخ تبدیل بالا و هزینه های پایین CPM) که ممکن است) و زمان لازم برای کشف آداب و رسوم ، فرهنگ و رفتارهای آنلاین مشتریان احتمالی شما در هر یک از بازارهای جدید شما.

راه حل
2.3 میلیون جستجو در هر ثانیه در Google1 انجام می شود. خود را در نتایج جستجوی Google ، در هر کشور دنیا قرار دهید.

AdWords دو شبکه اصلی دارد: شبکه جستجو و شبکه نمایش. شبکه جستجوی AdWords وقتی به جستجوی محصولات یا خدمات خاص می پردازد ، با هدف خرید می تواند به کاربران برسد. شبکه نمایش به شما امکان می دهد تا بینندگان را زودتر در چرخه خرید از طریق انواع قالب های تبلیغاتی در دستگاه های دیجیتال خود درگیر کنید. در این بخش عناصری را که برای انتشار یک کمپین بین المللی در شبکه جستجو در نظر گرفته شده است ، پیدا خواهید کرد.

2 جستجو و موقعیت مکانی
با کی صحبت می کنی؟
هنگامی که به دنبال بازارهای جدیدی هستید که مناسب تجارت شما باشد ، Google Market Finder می تواند تمام کمکهای لازم را به شما ارائه دهد. شما تجارت خود را توسعه داده اید و می دانید که هر فرصتی برای موفقیت دارید. استراتژی شما چیست؟

- اول از همه ، با کی صحبت می کنید؟ - مشتریان بالقوه شما با چه زبانی صحبت می کنند؟ آیا گویشهایی نیز در این بازار رواج دارد؟ - سفر مشتری چگونه انجام می شود؟ چگونه مشتریان بالقوه در بازارهای جدید شما به دنبال کالاهایی در همان دسته از محصولات شما هستند؟

- آیا این مشتریان بالقوه تمایل به تبلیغات برای کالاهایی مشابه محصولات شما دارند؟ - رقبای شما کی هستند؟ - محیط فرهنگی چیست؟ اهمیت هر کدام از کشورها به چیست؟ - چه چیزی مشتریان این کشور را به خرید سوق می دهد؟

فقط شبکه جستجو یا شبکه جستجو با نمایشگر انتخاب کنید؟
توصیه می کنیم اگر:

- شما می خواهید تبلیغات شما در نزدیکی نتایج جستجوی Google نشان داده شود - شما فقط می خواهید به کاربرانی دسترسی پیدا کنید که به طور خاص به دنبال محصول یا خدمات شما هستند.

اگر همچنین می خواهید هنگام بازدید از سایتها از طریق وب به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید ، فکر کنید ایجاد یک کمپین جستجو در شبکه جستجو با Display Select را انتخاب کنید. اگر به عنوان تبلیغ کننده فعالیت خود را شروع می کنید این نوع کمپین را توصیه می کنیم زیرا تعداد زیادی مکان برای تبلیغات خود خواهید داشت.

اگر از یک کمپین "فقط شبکه جستجو" به یک کمپین "شبکه جستجو با نمایش انتخاب" بروید ، ممکن است شاهد افزایش تعداد تبدیل ها (به طور متوسط 15٪) ، با هزینه بالاتر (15٪) باشید. در اکثر موارد) 2.

در سطح جهان فکر کنید و به صورت محلی عمل کنید
شما کمپین جستجوی خود را به زبان کشور مورد نظر خود پخش خواهید کرد. شما با مخاطبان محلی صحبت خواهید کرد و درمورد کلمات کلیدی وارد شده در متن محلی به شما پیشنهاد می دهد بنابراین مهم است که استراتژی خود را متناسب با آن تطبیق دهید.

مؤلفه های یک کمپین شبکه جستجو

کمپین پخش شده در شبکه تحقیق شامل چهار عنصر اصلی است:

1. گروه های تبلیغاتی:
هر یک از کمپین های شما شامل گروه های تبلیغاتی است. شما می توانید تعداد دلخواه خود را به کمپین خود اضافه کنید. با این حال ، ما توصیه می کنیم زیاد اضافه نکنید ، به خصوص اگر در تبلیغات آنلاین تازه وارد هستید. اگر تعداد کمی از گروه های تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، تبلیغات و صفحات فرود را برای مدیریت داشته باشید ، کار ساده تر خواهد بود. گروه های تبلیغاتی شما کلمات کلیدی را در تبلیغات متنی شما نشان می دهند. آنها برای هدایت کاربران به صفحه فرود شما استفاده می شوند.

2. کلمات کلیدی:
Google توصیه می کند در همان گروه تبلیغاتی بین 5 تا 20 کلمه کلیدی را که از نزدیک با همان موضوع مرتبط هستند اضافه کنید. این امر به شما کمک می کند تا بعداً ضمن تهیه محتوای تبلیغاتی مرتبط در نتایج جستجو ، بهتر برنامه های خود را تنظیم کنید. وقتی مشتری احتمالی وارد یک پرس و جو در کادر جستجوی Google می شود ، درخواست آنها با یکی از کلمات کلیدی شما مطابقت دارد. این باعث می شود تبلیغات متنی شما شروع شود (توصیه می کنیم سه تا چهار در هر گروه تبلیغ اضافه کنید). سپس مشتری از طریق این تبلیغات به صفحه فرود مربوط به سایت شما هدایت می شود.

3. کلمات کلیدی منفی:
یکی دیگر از استراتژی های کلیدی برای هدف قرار دادن کمپین شما این است که تعیین کنید کدام موارد را نباید هدف قرار دهید. وقتی کلمات کلیدی منفی را برای کمپین های شبکه جستجوی خود انتخاب می کنید ، اصطلاحات جستجو را در نظر بگیرید که مشابه کلمات کلیدی شماست ، اما برای مشتریانی است که به دنبال کالای متفاوتی نسبت به شما هستند. به عنوان مثال تصور کنید که پزشک بینایی هستید و لنزهای تماسی را می فروشید. شما می توانید کلمات کلیدی منفی را برای اصطلاحات جستجو مانند "دستور العمل های عدس" و "عدس سبز" اضافه کنید.

با این وجود ، حتما کلمات کلیدی منفی خود را با دقت انتخاب کنید. اگر بیش از حد اضافه کنید ، تبلیغات شما ممکن است به تعداد کمتری از کاربران برسد.

انواع کلمات کلیدی منفی
شما می توانید با اضافه کردن مترادف ، فرم های مفرد یا جمع ، نسخه های نادرست و سایر انواع نزدیک ، از انواع مطابقت برای کلمات کلیدی منفی خود استفاده کنید. در کمپین های شبکه جستجو ، می توانید کلمات کلیدی منفی مانند مطابقت گسترده ، مطابقت دقیق یا عبارت دقیق را پیکربندی کنید.

کلمه کلیدی مطابقت گسترده برای حذف
با این نوع مطابقت ، هنگامی که درخواست کاربر تمامی شرایط موجود در کلمه کلیدی منفی شما را شامل می شود ، تبلیغات شما نشان داده نمی شود ، حتی اگر به ترتیب دیگری باشند. اما در صورت ارائه برخی از این شرایط می توان آن را ارائه داد.

جایی که ممکن است تبلیغ شما نشان داده شود
سرویس تبلیغات ممکن است هنوز توسط پرس و جوهای جستجو یا در صفحات دارای تغییرات نزدیک به کلمات کلیدی انتخاب شده به عنوان کلید واژه های منفی ایجاد شود.

آگهی شما همچنان واجد شرایط است برای کاربرانی که با تایپ کردن یک عبارت با بیش از ده کلمه جستجو می کنند (و در آن کلمه منفی شما بعد از کلمه دهم است) نشان داده می شود. فرض کنید کلید واژه منفی شما "کوچک" است. ممکن است وقتی مشتری جستجو "اتاق هتل با تخفیف دریا در بیاریتز" را جستجو کند ، زیرا کلمه منفی شما در عبارت یازدهم است. با این حال ، هنگامی که مشتری به جستجوی "اتاقهای هتل در نزدیکی سواحل بیاریتز با تخفیف" می رود ، آگهی شما نشان نمی دهد زیرا کلید واژه منفی شما در این بیانیه در رتبه دهم قرار دارد.

4. صفحات فرود:
آگهی متنی شما شامل یک پیشنهاد یا تماس برای اقدام است که می توانید مشتریان بالقوه را به صفحه فرود خود هدایت کنید. در این مرحله ، دیگر محتوای تبلیغاتی شما مهم نیست. اکنون محتوای صفحه فرود شما است که تعیین می کند مشتریان بالقوه شما در آنجا بمانند ، به آن علاقه مند شوید و تبدیل ها را انجام دهید.

قابلیت استفاده از صفحه فرود به تبلیغات در گوگل تاپ سئو اجازه می دهد تا تعیین کند که آیا وب سایت شما به کاربران اجازه می دهد پس از کلیک روی تبلیغ شما به سرعت و به طور کارآمد آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. این تاثیری در رتبه تبلیغ شما ، CPC و موقعیت شما در حراج تبلیغ دارد. اگر مشتری ها را به سمت وب سایت هایی که تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می دهند ، تبلیغات شما کمتر نشان داده شود (در صورت وجود)

برای اینکه شانس موفقیت داشته باشید ، باید به هر قیمتی دو عنصر زیر را ترکیب کنید:

محتوای مناسب و با کیفیت
ضروری است که محتوای شما از کیفیت برخوردار باشد ، از جمله کلمات کلیدی و عباراتی که می خواهید سیستم برای رتبه بندی سایت شما در نظر بگیرد. اطمینان حاصل کنید که آنها ارتباط مستقیمی با تبلیغ شما دارند. هدف تشویق کاربران برای دستیابی به با ارزش ترین اقدام تبدیل برای تجارت شما است.

ارگونومی موبایل
مطالعات نشان داده است که برای اولین بار ، در اکتبر سال 2016 ، اکثر جلسات اینترنتی در سراسر جهان (51.3٪) در تلفن همراه و رایانه لوحی صورت گرفته است ، در حالی که تنها 48.7٪ در رایانه 3 انجام شده است. این ارقام تأیید می کنند که انقلاب متحرک از قبل در جریان است. امروزه اگر مشتری بالقوه با کلیک بر روی یک تبلیغ ، در جستجوی صفحه فرود مربوطه مشکل داشته باشد ، به احتمال زیاد وی در آن ساکن نخواهد بود و در عوض به سراغ دیگری می رود. سایت ، بیشتر دوستانه با موبایل.

4 اجرای
نکاتی برای کمک به شما در نوشتن یک تبلیغ موثر
ما بهترین روشها را برای کمک به شما در نوشتن تبلیغات خود ارائه کرده ایم. با این حال ، ابتدا وقت بگذارید تا دقیقاً پیامی را که می خواهید منتقل کنید ، تعیین کنید. چگونه می توان تبلیغ خود را اثربخش دانست قبل از ایجاد آگهی ، همیشه وقت بگذارید تا به سه سؤال زیر پاسخ دهید:

- چه پیشنهادی دارید؟ - اهداف شما چیست؟ - مشتریان شما چه کسانی هستند؟

پس از پاسخ به این سؤالات ، نکات ما را در زیر دنبال کنید.

مشخصات شرکت ، محصول یا پیشنهاد خود را برجسته کنید
آیا منوهای خاصی ارائه می دهید؟ آیا انتخاب زیادی از محصولات دارید؟ بگذارید بدانید! عوامل متمایز استقرار خود را در بازار برجسته کنید.

مشاهده نرخ ها ، پیشنهادات و موارد ویژه
اگر چیزی منحصر به فرد ارائه می دهید ، اطمینان حاصل کنید که مشتریان بالقوه شما آن را می دانند. به طور کلی ، کاربران در حال تصمیم گیری هستند. به آنها عناصر لازم را برای ایجاد ذهن خود بدهید.

به کاربران بگویید چه کاری می توانند انجام دهند
آیا محصولاتی را می فروشید؟ به آنها بگویید که می توانند آنها را بخرند. آیا پیشنهادات ارائه می دهید؟ آنها می خواهند از آن بهره مند شوند. افعال اکشن ، با عباراتی مانند "امروز تماس بگیرید" ، "خرید خود را انجام دهید" یا "قرار ملاقات بگذارید" ، به مشتریان بالقوه بگویید که هنگام مشاهده تبلیغات شما چه کاری می توانند انجام دهند.

عبارات جستجوی مرتبط را در متن تبلیغات در گوگل تاپ سئو خود وارد کنید
کلمات کلیدی را در خطوط عنوان و توضیحات تبلیغ خود اضافه کنید. با انجام این کار ، شما می توانید توجه کاربرانی که اصطلاحات مرتبط با شغل خود را جستجو کرده اند را جلب کرده و به آنها نشان دهید که تبلیغ شما به جستجوی آنها مرتبط است.

تبلیغات خود را با وب سایت خود هماهنگ کنید
اطمینان حاصل کنید که تبلیغات یا

۱۶
آذر

Google AdWords یکی از راه حل های موثر برای ایجاد سریع ترافیک واجد شرایط به یک سایت است ، اما ایجاد یک کمپین موفق AdWords می تواند چالش برانگیز باشد. به دلایلی که Google AdWords برای شما کار نمی کند ، برگردید.

اگر 100٪ از شرکت کنندگان در آموزش گواهینامه Google AdWords ماه ژوئیه گذشته امتحان گواهینامه خود را گذرانده اند ، از طرف شما ممکن است تلاش کنید ، هیچ کاری مؤثر نیست ... شما نمی توانید از سکوی تبلیغات آنلاین. چرا؟ عناصر پاسخ.

اگر گاهی اوقات درک نشود ، تبلیغات در گوگل تاپ سئو می تواند برای بهینه سازی یک برنامه بسیار دشوار باشد. این موضوع بر خرید کلیک های کلمات کلیدی در زمان واقعی تمرکز دارد و در صورت نداشتن یک متخصص SEO پرداخت شده برای پشتیبانی از شما ، می توانید به سرعت دلسرد شوید. مهارت های خاص ، داده ها در حالت تصادفی ، جای تعجب ندارد که AdWords چنین نرخ خرابی را داشته باشد.

دلایل زیادی وجود دارد که برخی از بازاریابان وب در پایان AdWords را ترک می کنند. برای همه شرکت های رقیب به احتمال زیاد از سیستم عامل استفاده می کنند و می توانند از آن استفاده کنند ، زیرا آنها همچنان روی آن سرمایه گذاری می کنند.

بنابراین ممکن است به این دلیل نباشد که AdWords برای شغل شما کار نکند ، شاید به این دلیل که شما فقط از این ابزار به درستی استفاده نمی کنید.

در اینجا دلایل اصلی حذف برخی متخصصان از بستر AdWords ذکر شده است:

کلمات کلیدی کوتاه مدت

این تقریباً دلیل اصلی ترک AdWords است. آنها هنگامی که اغلب مؤثر یا سودآور نیستند ، روی کلمات کلیدی بسیار کوتاه متمرکز می شوند.

طولانی دم نمودار-760x439
این نمودار نشان می دهد که چرا اکثر کاربران در تبلیغات در گوگل تاپ سئو شکست می خورند. آنها کلمات کلیدی را با "هزینه بالا و رقابتی" با "احتمال کم تبدیل" خریداری می کنند. به طور کلی کلمات کلیدی عمومی مانند "کفش مردانه". درعوض ، آنها می توانند کلمات کلیدی را خریداری کنند که "کم هزینه و پرخطر هستند" اما دارای "احتمال بالای تبدیل" هستند. این کلمات کلیدی بیشتر بر روی عبارات توصیفی تمرکز می کنند. این همان چیزی است که ما از کلمات کلیدی طولانی استفاده می کنیم ، مانند کفش قرمز در حال اجرا نایک.

از آنجا که کلمات کلیدی دم بلند توصیفی تر و باریک تعریف شده است ، شما رقابت کمتری دارید و شانس بهتری برای تبدیل مخاطبان خود دارید. به جای خرید "کفش مردانه" و امید داشتن بهترین ها از طریق پیوند به صفحه فرود عمومی ، واقعاً وقت خود را برای ساختن کمپین های متمرکز و تعریف شده تر بگذرانید.

بدون استراتژی واقعی

یکی دیگر از مشکلات بزرگ ، رایج در آژانس ها ، این است که بازاریابان خود را به طور پیش فرض روی AdWords پرتاب می کنند و با حرص و آز خرید کلمات کلیدی را شروع می کنند ... نتیجه ای ندارد و آنها نمی فهمند که چرا! قبل از رفتن به AdWords ، باید تحقیق خود را انجام داده و در مورد مبارزات خود فکر کنید. وقت خود را برای آشنایی با مردم ، آنچه در جستجوی آنها هستید سپری کنید و چگونه می توانید با یک صفحه تبلیغ و فرود ، "مشکلات" آنها را حل کنید.

قبل از شروع فعالیتهای AdWords ، محصولات / خدماتی را که می خواهید روی آنها تمرکز کنید دسته بندی کنید تا بتوانید کلمات کلیدی مورد نظر خود را بخرید و چگونگی تبدیل یا ارائه ارزش به مشتریان و چشم اندازهای آینده را دسته بندی کنید.

اگر آنها به دنبال جوراب مردانه ارزان قیمت هستند ، بهتر است جوراب های ارزان قیمت مخصوص مردان را در صفحه فرود خود قرار دهید. اگر در حال حاضر از AdWords استفاده می کنید ، ایده خوبی است: ممیزی کردن در مورد کمپین شما همیشه ایده خوبی است.

اهداف ROI غیرفعال است

بعضی اوقات بین اهداف ROI و آنچه در واقع قابل دستیابی است فاصله وجود دارد. AdWords ابزاری عالی است زیرا می توانید تمام فروشها و خریدهای خود را از طریق Google Analytics یا مستقیم از Google AdWords پیگیری کنید.

حاکمیت 50

بازاریابی آفلاین سنتی مانند بیلبورد یا تبلیغات رادیویی بسیار قابل اندازه گیری است. تعیین تخصیص فروش و هدایت از طریق این کانالها دشوار است. این همه قانون "50٪ قانون" است: 50٪ از تبلیغات تبلیغاتی من کار می کنند ، اما من نمی دانم 50٪ چه چیزی است.

متخصصان بازاریابی ممکن است از بازگشت سرمایه گذاری AdWords ایده بدی داشته باشند. به عنوان مثال ، بگویید شما تجهیزات بیس بال را بصورت آنلاین می فروشید. یکی از بهترین راهها برای به دست آوردن مشتری ، بازاریابی جستجو است و خرید کلمات کلیدی مانند "تی شرت های بیس بال" و سایر کلمات کلیدی مرتبط است. با این حال ، شما نیاز به بازده 4/1 در هزینه تبلیغات خود دارید و AdWords بازده 2/1 را تولید می کند. آیا این بدان معنی است که شما باید AdWords را رها کنید؟ جواب: شاید. شما باید کلیه فعالیتهای پس از فروش را در محاسبات ROI خود لحاظ کنید. فروش های بعدی ایجاد شده توسط بعضی اوقات بین اهداف ROI و آنچه در واقع قابل دستیابی است فاصله وجود دارد. تبلیغات در گوگل تاپ سئو ابزاری عالی است زیرا می توانید تمام فروشها و فروشهای خود را از طریق Google Analytics یا مستقیم از Google AdWords ردیابی کنید.

بازاریابی آفلاین سنتی مانند بیلبورد یا تبلیغات رادیویی بسیار قابل اندازه گیری است. تعیین تخصیص فروش و هدایت از طریق این کانالها دشوار است. این همه قانون "50٪ قانون" است: 50٪ از تبلیغات تبلیغاتی من کار می کنند ، اما من نمی دانم 50٪ چه چیزی است.

متخصصان بازاریابی ممکن است از بازگشت سرمایه گذاری AdWords ایده بدی داشته باشند. به عنوان مثال ، بگویید شما تجهیزات بیس بال را بصورت آنلاین می فروشید. یکی از بهترین راهها برای به دست آوردن مشتری ، بازاریابی جستجو است و خرید کلمات کلیدی مانند "تی شرت های بیس بال" و سایر کلمات کلیدی مرتبط است. با این حال ، شما نیاز به بازده 4/1 در هزینه تبلیغات خود دارید و AdWords بازده 2/1 را تولید می کند. آیا این بدان معنی است که شما باید AdWords را رها کنید؟ جواب: شاید. شما باید کلیه فعالیتهای پس از فروش را در محاسبات ROI خود لحاظ کنید. به دنبال فروش های بعدی ساخته شده توسط همان مشتری یا اشتراک اجتماعی مشتری باشید که منجر به خرید بیشتر شود. ارزش کل ممکن است بیشتر از خرید اولیه ناشی از یک کمپین AdWords باشد.

برای محاسبه مؤثر ROI خود ، باید سفر کامل مشتری را تحلیل کنید. به طور کلی ، AdWords یک استراتژی دستیابی به مشتری "بالای قیف" محسوب می شود. اگر بازده پایین تر باشد ، یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه های دستیابی به مشتریان است.

صفحات فرود تبدیل نمی شوند

اگر شخصی را از AdWords به سایت خود می فرستید ، هدف شما همیشه باید تبدیل آن به مشتری باشد. با این حال ، بعضی اوقات بازاریاب ها گاهی اوقات دلایل زیادی را برای بازدید از سایتهای دیگر از جمله موارد زیر نشان می دهند: اطلاعات بیش از حد در صفحه ، یافتن تماس برای اقدام ، اطلاعاتی که در ابتدا به دنبال آن بودید سخت نیست. در شواهد ...

پس بیایید از ابتدا به روند کار برگردیم. اولین کاری که باید در تبلیغات در گوگل تاپ سئو انجام دهید تمرکز روی کلمات کلیدی شما خریداری می شود و به قصد محقق است. پس از آن ، شما باید اطمینان حاصل کنید که صفحات فرود در قصد خود روشن است و ارائه محصول چیزی است که جستجوگر می خواهد. در غیر این صورت ، شما در حال خرید هنجار کلمات کلیدی خود هستید که هرگز کاربران را به مشتری تبدیل نمی کنند.

یک تمرین خوب این است که با صادق ماندن با خود ، از صفحه فرود خود در برابر کسانی که رقبای شما هستند انتقاد کنید:

آیا او آنچه را که من در سه ثانیه اول پیشنهاد می کنم کاملاً توضیح می دهد؟
آیا آنچه من پیشنهاد می کنم واقعاً مطابق آنچه در جستجوی شماست ، مطابقت دارد؟
آیا باید بازدید کننده را در مراحل بعدی تبدیل سریع به مشتری همراهی کنم؟
اگر این اصول را رعایت می کنید ، باید در مسیر صحیح باشید تا ترافیک AdWords را به مشتری تبدیل کنید.

قیمت / سایر عوامل

با گذشت زمان ، رقبای شما می توانند با ارائه محصولات بهتر ، قیمت پایین تر و موارد دیگر ، با شما درگیر شوند. اما فقط به این دلیل که کمتر از حد معمول در حال تبدیل هستید به این معنی نیست که این یک مشکل AdWords است یا "Google دیگر برای من کار نمی کند."

ممکن است فاکتورهای دیگری نیز این موضوع را توضیح دهند ، گاهی اوقات حتی از صفحات فرود یا ترافیکی که در AdWords خریداری می کنید فراتر می رود.

حتماً به نبض رقبای خود توجه داشته باشید ، به صورت ماهانه یا حتی هفتگی ، نظرسنجی های مختلف ، بررسی های مشتری را برای بدست آوردن دیدگاههای مربوط به صنعت خود ، تجزیه و تحلیل کرده و از جلو منحنی بمانید.

بدون بهینه سازی حساب

این می تواند یک مشکل بسیار بزرگ باشد و به این دلیل رخ می دهد که بیشتر بازاریابان "نمی دانستند که می توانند این کار را در AdWords انجام دهند." هزاران تکنیک ، استراتژی پیشنهاد یا استراتژی AdWords وجود دارد که می توانید برای صرفه جویی در هزینه و موثرتر کردن مبارزات انتخاباتی از آنها استفاده کنید.

به عنوان مثال ، اگر شما یک سایت تجارت الکترونیکی دارید و داده های خوراک محصول در Google Shopping (عناوین و توضیحات) در خوراک محصول خود را بهینه نمی کنید ، از قبل برنامه خود را پشت سر می گذارید.

صنعت را به طور مرتب دنبال کنید ، آستانه PPC راز هر سئو آگاهانه ای است. هیچ وقت برای دنبال کردن اخبار AdWords؟ از یک متخصص که به شما در مدیریت کمپین خود کمک می کند ، کمک بگیرید و از آخرین روندها پیروی کنید.

بازاریابی نیست

متوسط ​​نرخ تبدیل برای یک کمپین AdWords بین 0.05٪ و 5٪ است. این بدان معناست که کلیک های زیادی را از دست می دهید. برای جلوگیری از چنین ضرر ، ایجاد کمپین های تغییر مسیر می تواند بازده شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

اگر یک شرکت تجارت الکترونیکی هستید ، می توانید بازپرداخت پویا را انجام دهید ، یک ویژگی بسیار قدرتمند است ، به خصوص اگر موارد زیادی را در اختیار داشته باشید

۱۴
آذر

Google Adsense چیست و چگونه کار می کند؟

قبلاً فهمیده اید: Google Adsense برنامه ای است که برای تبلیغات در صفحات وب خود به شما می پردازد. چگونه آن را در وب سایت خود نصب کنید؟ خبر خوب: استفاده از Google Adsense از نظر کودکانه بسیار ساده است! فقط کافی است در صفحات خود کد کوچکی از کد ارائه شده توسط غول وب را وارد کنید و Google Adsense به همه چیز اهمیت می دهد.

الگوریتم های Google Adsense اطلاعات چندگانه در مورد تبلیغات ، مخاطبان و وب سایت شما را تجزیه و تحلیل می کنند تا جذاب ترین و مرتبط ترین تبلیغات را برای بازدید کنندگان خود به نمایش بگذارند. از طریق حراج رقابتی تبلیغ کنندگان برای اجرای تبلیغات خود ، Google Adsense همچنین اطمینان می دهد که صفحات شما سودآورترین تبلیغات را نشان می دهند.

به طور خاص ، شما می توانید از Google Adsense به 3 روش مختلف ، به طور مشترک یا جداگانه با نمایش تبلیغات استفاده کنید:

در صفحات وب خود ، در مناطق خاص.
در نتایج موتور جستجو داخلی سایت شما.
به عنوان مثال در فیدهای سایت شما ، مانند اخبار ،
سپس با شمارش تعداد بازدیدها و کلیک بر روی تبلیغات در صفحات وب خود و با توجه به مقادیر و انواع آنها ، Google Adsense به شما پرداخت می کند.

چرا از Google Adsense استفاده می کنیم؟

چرا به جای یک برنامه تبلیغاتی اینترنتی دیگر از Google Adsense استفاده می کنیم؟

1 - قدرت گوگل
اول ، با Google Adsense ، شما از قدرت غیرقابل مقایسه تکنولوژیکی و تجاری گوگل بر روی وب بهره مند می شوید. با میلیون ها آگهی تبلیغات Google در کلیه صنایع ، که توسط الگوریتم های تیتانیوم شرکت Moutain View مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است ، شما تضمین می کنید که تبلیغات وب سایت خود را کاملاً هدفمند ، مطابق با شغل و تجارت خود پخش کنید. مخاطبان ، و از نظر پاداش بسیار رقابتی هستند.

2 - مدیریت ساده و خودکار
ثانیاً ، با گوگل ادسنس نیازی به نگرانی در مورد مدیریت تبلیغات ، و نه مدیریت روابط با تبلیغ کنندگان و حتی بخش فنی آن نیز کمتر نیست. این شما را از بداهه تبلیغات در اینترنت نجات می دهد ، زیرا این یک کار واقعی است. به همین ترتیب ، دیگر نیازی به استخدام شخصی برای مراقبت از ارسال آگهی در صفحات خود و یا پرداخت آژانس تخصصی با نرخ های گزاف برای مراقبت از آن نیست. Google Adsense یک برنامه مستقل و رایگان است.

3 - ابزارهای پیشرفته
سوم ، Google Adsense با امکان ویرایش گزارش های دقیق و شخصی ، ابزارهای پیشرفته ای برای تنظیم حساب کاربری شما و سنجش عملکرد تبلیغات منتشر شده در صفحات وب شما فراهم می کند. این به شما امکان می دهد رفتار بازدید کنندگان خود را بهتر بشناسید و داده های ارزشمندی را برای اصلاح استراتژی خود در اینترنت جمع آوری کنید.

به همین دلایل ، Google Adsense یک آژانس تبلیغاتی حرفه ای و پر پرواز است که بصورت خودکار و بصورت رایگان و با بیشترین سادگی در اختیار شما قرار می گیرد. اگر وب سایت شما میزان بازدید و بازدید ناچیز را ایجاد می کند ، چرا خود را از این منبع پاداش قادر به تحکیم مدل تجاری خود محروم می کنید؟

از طرف دیگر ، در صورتی که از خود سؤال سؤال کنید: استفاده از Google Adsense تاثیری در سئو وب سایت شما ندارد. از طرف دیگر ، اگر می دانید که چگونه بین خطوط مطالعه کنید ، ابزارهای تحلیل مخاطبان و عملکردهای شما توسط برنامه Adsense به شما امکان می دهد تا بتوانید محورهای بهبود استراتژی سئو خود را در اینترنت شناسایی کنید.

تبلیغات توسط Google Adsense چگونه انتخاب می شوند؟
Google Adsense کاملاً خودکار ، تبلیغات در گوگل تاپ سئو را انتخاب می کند که با در نظر گرفتن چندین معیار مرتبط بودن در سایت شما نمایش داده می شود:

محتوای موضوعی صفحات وب شما.
علایق بازدید کنندگان شما؛
محتوای تبلیغات؛
سطح پیشنهاد آگهی دهنده
زمان سال ، روز و ساعت.
با استفاده از دسته کوچک موسیقی جاز وب ، Google بخاطر سازگاری تجربه کاربر بازدید کنندگان شما ، به دنبال تطابق با کلمات کلیدی اصلی وب سایت شما با آن تبلیغات می باشد.

علاوه بر این ، تبلیغ کنندگان این توانایی را دارند که در کدام مناطق یا در کدام نوع از صفحه های وب سایت که می خواهند تبلیغات خود را به نمایش بگذارند انتخاب کنند. Google Adsense با مطالعه سازگاری با قسمت های مختلف وب سایت شما این امر را مورد توجه قرار می دهد.

با همان روحیه ، تبلیغ کنندگان می توانند تبلیغات خود را برای تنظیم سفارشی برای هر یک از بازدید کنندگان شما تنظیم کنند: با توجه به علاقه ، منطقه جغرافیایی ، تاریخچه مرورگر

چگونه قالب تبلیغات را در وب سایت خود تنظیم کنیم؟
در هر صفحه از وب سایت خود ، این فرصت را دارید که مکان دقیقی از نمایش تبلیغات را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، ممکن است تصمیم بگیرید که آنها را در بالای صفحه یا یک ستون جانبی نمایش دهید.

همچنین می توانید برای حفظ سازگاری با گرافیک وب سایت خود ، نمایشگر را شخصی سازی کنید. بنابراین ، قالب های مختلف ، اندازه و ظاهر تبلیغات به شما پیشنهاد می شود.

تبلیغات خودکار از Google Adsense
به طور پیش فرض ، Google Adsense مدیریت تبلیغات را برای شما خودکار می کند. با این وجود ، می توانید با رفتن به بخش "تبلیغات" ، سپس "تبلیغات خودکار" ، سپس "تنظیمات برگزیده جهانی" ، این تبلیغات خودکار را در رابط Google Adsense تنظیم کنید.

اینجاست که می توانید در دسترس شما بین قالب های مختلف تبلیغاتی را انتخاب کنید. پس از ذخیره تنظیمات برگزیده ، Google Adsense قطعه جدیدی از کد HTML را به شما پیشنهاد می دهد ، در کد منبع صفحات وب خود کپی و چسباندن کنید.

واحدهای تبلیغاتی Google Adsense
اگر می خواهید تبلیغات را در وب سایت خود شخصی سازی و کنترل بیشتری کنید ، Google Adsense به شما امکان می دهد واحدهای تبلیغاتی را ایجاد و پیکربندی کنید. برای انجام این کار ، به بخش رابط خود ، در بخش "تبلیغات" ، سپس "واحد تبلیغات" و "واحد تبلیغات جدید" بروید.

اینجاست که می توانید اندازه ، نوع ، سبک و ردیابی واحدهای تبلیغاتی خود را سفارشی کنید. به عنوان مثال ، می توانید از بین تبلیغات با فرمت پیشنهادی ، افقی ، عمودی یا مربعی استفاده کنید. در میان قالبهای مختلف ارائه شده ، "تبلیغات InArticle" ، یکپارچه در متن متن صفحات خود ، یا "InFeed Ads" ، که در جریان مقاله ها یا محصولات صفحات شما است ، پیدا می کنید تا از آنها مراقبت کنید. استمرار وب سایت شما و در نتیجه تجربه کاربری ساده است.

گزینه Matching Content نیز در این بخش قرار دارد تا محتوای مستقیم خود را مستقیماً تبلیغ کرده و بازدید کنندگان خود را در سایت خود نگه دارد. سرانجام ، Google Adsense همچنین "بلوک های موضوعی" را ارائه می دهد ، و تبلیغات متناسب با محتوای صفحات وب و علایق بازدید کنندگان شما ارائه می دهد.

پس از تأیید پارامترهای واحدهای تبلیغی ، قطعه جدید کد HTML برای کپی و چسباندن ارائه می شود.

مسدود کردن تبلیغات و تبلیغات ناخواسته
سرانجام ، در صورت تبلیغ یا نوع خاصی از تبلیغات که دوست ندارید ، Google Adsense به شما اجازه می دهد که البته به او بگویید ، برای جلوگیری از محتوائی که مناسب شما نیست ، با تنظیمات ارائه شده برای این منظور در رابط.

برای انجام این کار ، روی "مسدود کردن تنظیمات" ، سپس "URL های تبلیغ کننده" و "مسدود کردن URL" کلیک کنید. در اینجا می توانید با وارد کردن آدرسهای اینترنتی برخی از تبلیغ کنندگان مورد نظر یا تبلیغات ناخواسته خود را مسدود کنید. به طور دقیق ، این آدرسهای وب سایتها یا برخی از صفحات وب آنها مطابق با مقصد تبلیغات آنها است.

همچنین می توانید تبلیغات را بر اساس طبقه بندی در Google Adsense مسدود کنید. در این حالت ، به "تنظیمات مسدود کردن" ، سپس "AdSense برای صفحات محتوا" و "دسته بندی های عمومی" بروید. تبلیغات متعلق به دسته هایی که انتخاب می کنید در وب سایت شما نمایش داده نمی شود.

چگونه Google Adsense به شما پرداخت می کند؟
مهمتر از همه ، به یاد داشته باشید که استفاده از Google Adsense کاملاً رایگان است. هزینه ثبت نام یا هزینه اشتراک لازم نخواهد بود. از طرف دیگر ، به عنوان پاداش ایجاد و فراهم کردن فضای تبلیغاتی در صفحات وب سایت شما ، Google Adsense براساس تعداد "برداشت" شما را پرداخت می کند و روی تبلیغات موجود در آن کلیک می کند. منتشر شده است.

نرخ پرداخت دقیق تبلیغات در گوگل تاپ سئو متغیر است. همه اینها بستگی به هزینه هر کلیک تبلیغات منتشر شده در وب سایت شما و همچنین میزان ترافیک شما دارد. گوگل ماهانه ، بین 21 و 26 ماه ، در مدت 21 روز و از لحظه رسیدن به آستانه 70 یورو به شما پرداخت می کند. می توانید پرداخت را از طریق:

چک (از طریق پست) ،
انتقال بودجه الکترونیکی ،
انتقال بانکی ،
Western Union Quick Cash.
در بخش "معاملات" رابط Google Adsense ، می توانید به گزارشهای مربوط به درآمد تخمینی و درآمد نهایی خود ، از جمله مانده حساب فعلی و جزئیات آخرین پرداختهای خود دسترسی داشته باشید. برای جمع آوری اولین درآمد خود ، فراموش نکنید که اطلاعات مالیاتی خود را که درخواست می شود ، پر کنید.

خط مشی Google Adsense
مراقب باشید باهوش باشید: تنظیم Google Adsense شما را به کلیک کردن بر روی تبلیغات منتشر شده در سایت شخصی خود ممنوع می کند. باز تحریک بازدیدکنندگان برای کلیک بر روی مصنوعی بر روی این تبلیغات نیز prosc است

۱۳
آذر

در این بخش جدید از بروشورهای بازرگانی و بازرگانی ما ، اکنون 10 نکته عالی برای ایجاد صفحه تبلیغ مجله چاپ را مشاهده خواهیم کرد ، با نکاتی در مورد تبلیغ شما تأثیرگذار و به راحتی به خاطر سپرده و البته برای اشتباهات. جلوگیری از ...

 

نکته شماره 1: برای ارائه تبلیغات خود 1 پیشنهاد یا 1 پیام تعیین کنید.
 

یک خواننده معمولاً بین 2 تا 3 ثانیه برای خواندن یک تبلیغ می رود: عبور از بسیاری از پیام ها ، به ویژه پیام های پیچیده امکان پذیر نیست!

شما باید یک محور اصلی ارتباطی را برای تبلیغات خود انتخاب کنید (حتی اگر می خواهید هر بار تبلیغ کنید یا با یک پیام متفاوت تبلیغ کنید).

یک کلمه به یاد داشته باشید ، ساده کنید!

از لرزش ، تصاویر غیر ضروری خودداری کنید ... هر چیزی که می تواند خواننده شما را ناراحت کند یا پیام را کم رنگ کند ...

شما هرگز نباید چندین هدف یا پیام داشته باشید ، از این رو اهمیت نوشتن خلاصه بالادست که خلاصه می شود:

هدف از تبلیغ (سفارش محصول XX با حجم XXX)
هدف (در صورت سفارش از طریق تلفن از طریق محصول سفارش می دهید)
تماس با عمل (از طریق تلفن)
چرا مشتری باید عمل کند (سابق: تبلیغی تا 31/12 ...)
روش اندازه گیری عملکرد تبلیغات (به عنوان مثال: کد تخفیف ...)
...
نکته شماره 2: تأثیر ، حفظ کردن ، درک و موقعیت یابی را اشتباه نگیرید.
 

تبلیغات در گوگل تاپ سئو خوب باید دارای 4 ویژگی عالی باشد:

- تأثیر: این ظرفیت تعجب خواننده و متوقف کردن آن در تبلیغات شما است.
- حفظ: این کیفیت آن است که توسط خواننده حفظ شود (وقتی او خرید خود را انجام دهد ، به اینترنت می رود ...).
- درک: توانایی تبلیغ توسط خوانندگان درک می شود و آنها را به عملی سوق می دهد (= برجسته کردن یک مسئله / فایده ای که باعث می شود با خرید محصول محصول ، چشم انداز فکر و عمل را تحت فشار قرار دهید) علامت گذاری و نه دیگری).
- موقعیت یابی: این سازگاری پیام با تصویر مورد نظر شرکت است. این موقعیت یابی نباید در تغییر کامل باشد (مگر اینکه خواسته شود) ، بنابراین نتواند اختلاف را بر روی علامت ایجاد کند.

شایع ترین اشتباهات عبارتند از:
- یک تبلیغ بسیار تأثیرگذار بسازید ، که خواننده را متوقف کند یا او را شوکه کند ، اما بدون اینکه او را به خرید یا دادن یک یادگاری قوی از پیام (فشار دهید): (میخانه بنتون).

 تبلیغی بسازید که محصول را به خوبی نشان دهد ، اما مشکل حل نشده برای کاربر کافی نیست تا وی را به سمت عملی سوق دهد.

- آگهی تبلیغاتی را ایجاد کنید که بعضاً به خاطر سپردن یک مشکل را برجسته می کند ، اما نشانه ای کاملاً واضح (یا راه حل ساده) برای اقدام ندارد ... یا به خاطر سپردن علامت بدون انجام این کار مشتریان خریداری می کنند.

گرفتن
این باید خواندن چشم اندازهای داغ شما را متوقف کند ، مشکل آنها یا یک مزیت مهم را برجسته کند (مقاله ما در مورد مراحل دستیابی به پستی را ببینید).

گرفتن شما برای کل بازار نیست ، بلکه فقط برای هدفی است که شما مشخص کرده اید.

هدف جمعیتی است که دارای 80٪ خصوصیات مشترک است. به عنوان مثال استارتاپ هایی که راه اندازی شده اند مشابه هستند ، اما این مورد برای "همه راه اندازی ها" صحیح نیست (زیرا در آنجا استارتاپ هایی وجود دارند که از قبل موفق هستند ، سایرین که به SME های معمولی تبدیل می شوند ...).

مهم: بهترین نتایج از تبلیغات هدفمند حاصل می شود ، نه آنهایی که سعی در دستیابی به همه دارند! اگر هدف شما "همه" است ، آنگاه هدف شما به کسی لمس نخواهد کرد ...

به یاد داشته باشید که تبلیغات بسیار گران است و بنابراین شما برای آموزش بازار یا ایجاد میل ، بلکه در جذب مشتری های آینده نیستید.

به عنوان مثال ،تبلیغات در گوگل تاپ سئو به وضوح در رویکرد آموزش بازار قرار دارد و بنابراین آنها مبلغ زیادی را صرف فروش اندکی می کنند ، زیرا هدف آنها آموزش راه رفتن دستیارهای صوتی است که به هیچ وجه بالغ نیستند ، 

منبع:topseo724.com

۱۲
آذر

کلمات کلیدی را که می خواهید تبلیغ خود را تعیین کنید انتخاب کنید. هر زمان که کاربر Google در کلمه کلیدی یا عبارت شما تایپ کند یا از یک سایت شریک تبلیغات در گوگل تاپ سئو با محتوای مربوط به آن کلید واژه ها بازدید کند ، تبلیغ شما فرصتی برای ظاهر شدن خواهد داشت.

چالش این است که کلمات کلیدی و عادات جستجو مشتریان بالقوه خود را برای خرید کلمات کلیدی و عباراتی که احتمالاً منجر به فروش می شوند ، شناسایی کنید. با جستجوی کاربرانی که برای یافتن خدمات ، محصولات ، محصولات شما مطابقت دارند ، لزوماً اصطلاحاتی را که استفاده می کنید برای توصیف پیشنهاد خود تایپ نکنید.

با اضافه کردن شروع کنید:

1. کلمات کلیدی استراتژیک شما
2. سپس عبارات حاوی دو کلمه ، سه کلمه و چهار کلمه را اضافه کنید.

Google مجموعه ای از کلمات کلیدی را ارائه می دهد اما در افزودن موارد خود دریغ نکنید.تبلیغات در گوگل تاپ سئو این نخستین کارزار است ، بنابراین بیش از 20 کلمه کلیدی و عبارت را اضافه نکنید ، بعداً خواهیم دید که چگونه می توان کمپین های پیچیده تر را اداره کرد.

کلمات کلیدی تبلیغ گوگل

مراقب باشید: به خاطر داشته باشید که برای به دست آوردن بیشترین کلیک با هزینه کم ، شما باید همه عبارات و ترکیبات ممکن و تصوراتی را که در کار شما حساس است ذکر کنید. هنگامی که شما می توانید کمپین های ساده را مدیریت کنید ، هدف این خواهد بود که بتوانید صدها کلمه کلیدی را مدیریت کنید و فقط کسانی را که تبدیل می کنند ، نگه دارید.

مثال برای یک مشاور بازاریابی: "مشاوره بازاریابی" ، "مشاوره بازاریابی" (وارونه کردن شرایط) ، "مشاوره در زمینه بازاریابی" (تغییر دقیق تر اصطلاح بازاریابی) ، "مشاوره درمورد بازاریابی" (یک تغییر دوم) ، "مشاور تجاری" (ما مشاوره را با مشاوره تغییر می دهیم) ، "مربیگری emarketing" ، "همراهی emarketing" و غیره ...

در آخر ، این نکته را در نظر بگیرید که یک کلمه کلیدی مانند "emarketing" قادر به ایجاد ترافیک بالا خواهد بود اما با هزینه های بالایی که بر روی کلیک وارد می شود ، بسیار رقابتی خواهد بود. برعکس ، یک عبارت دقیق تر مانند "مدیریت تبلیغات تبلیغات گوگل" باعث ایجاد ترافیک کم می شود اما هزینه های کلیک جالب تر و بازدیدکنندگان مناسب تر را به دست می آورد ، زیرا اگر این کاربران را با پیشنهادی متناسب با جستجوی خود هدف قرار دهید ، پاسخ خواهید داد. به طور خاص ، با هدف قرار دادن کلیه کاربرانی که "ایمیل" را تایپ کرده اند (و لزوماً به دنبال یک محصول یا خدمات نیستند).

ابزار Google Keywords به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را که افراد در واقع در تبلیغات در گوگل تاپ سئو تایپ می کنند ، پیدا کنید تا بتوانید از ترافیکی که می توانند در هر ماه و سطح رقابت ایجاد کنند ، مشاهده کنید. در استفاده از آن دریغ نکنید.

۱۱
آذر

پرداخت مبلغ تبدیل به جای کلیک به این معنی است که تبلیغ کنندگان فقط وقتی شخصی را تبدیل می کنند که پس از کلیک روی تبلیغ اقدام به پرداخت هزینه می کند.

در تبلیغات در گوگل تاپ سئو بنابراین ، پس از پرداخت به ازای هر کلیک یا برداشت ، با کمپین های هوشمند Display Network یا کمپین های نمایشگر استاندارد ، می توانید به جای کلیک ، مبلغ پرداختی را برای آن پرداخت کنید. در این حالت ، هنگامی که مشتریان به وب سایت یا برنامه شما تبدیل می شوند ، هزینه شما پرداخت می شود.

گزینه پرداخت با تبدیل فقط زمانی در دسترس است که از CPA هدف در یک کمپین نمایش استفاده می کنید.

به عنوان یک یادآوری ، Target CPA یک استراتژی پیشنهادات هوشمند Google Ads است که پیشنهادات شما را برای تولید هر چه بیشتر تبدیل برای هدف به دست آمده در هر هزینه (CPA) که مشخص کرده اید تعیین می کند.

از یک سیستم یادگیری پیشرفته ماشین برای بهینه سازی خودکار پیشنهادات استفاده می کند. علاوه بر این ، او می تواند پیشنهادات مناسبی را برای هر حراج تعیین کند.

علاوه بر این ، اکنون امکان استفاده از pay-per-view با کمپین های هوشمند در Display Display Network وجود دارد.

نحوه پرداخت با تبدیل چگونه کار می کند

گزینه پرداخت به-تبدیل از همان الگوریتم تنظیم پیشنهاد استفاده می کند که هنگام پرداخت هزینه کلیک می کنید.

اگر تصمیم دارید هزینه تبدیل را بپردازید تبلیغات در گوگل تاپ سئو، همچنان از استراتژی پیشنهاد CPA برای هدف استفاده می کنید ، اما به جای کلیک ، مبلغ تبدیل را پرداخت می کنید.

شما فقط برای تبدیل های ایجاد شده در CPA هدف که تعریف کرده اید ، هزینه دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال ، اگر CPA هدف خود را 10 یورو تعیین کنید و 10 تبدیل را برای یک ماه ذخیره کنید ، 100 یورو پرداخت خواهید کرد. برای کلیک یا برداشت هایی که باعث تبدیل می شوند ، هزینه ای دریافت نمی کند.

توجه داشته باشید ، با این حال ، پرداخت برای هر تبدیل با بودجه های مشترک کار نمی کند.

Google هنوز هم تصریح می کند که ، حتی اگر گزینه پرداخت با تبدیل در رابط Google Ads نمایش داده شود ، ممکن است حساب شما نتواند از آن بهره مند شود.

معیارهای واجد شرایط بودن

ردیابی تبدیل فعال است.

حساب شما در 30 روز گذشته حداقل 5 تبدیل داشته است.

 توجه: اگر حساب شما در 30 روز گذشته بیش از 50 تبدیل داشته باشد ، می توانید یک کمپین هوشمندانه کامل Display Display Network ایجاد کنید.


حداقل یک فاکتور حداقل 100 دلار (یا معادل آن با ارز محلی) در سطح حساب / CM پرداخت کردید.

شما برای تبدیل (بازدید از فروشگاه) از تبدیل آفلاین استفاده نمی کنید.


شرایط استفاده

برای اینکه بتوانید یک کمپین هوشمند شبکه نمایشگر مبتنی بر صفحه نمایش ایجاد کنید ، باید ردیابی تبدیل را تنظیم کرده باشید و حساب شما باید در 30 روز گذشته حداقل 5 تبدیل داشته باشد.

بودجه و CPA هدف تا زمانی که حساب شما 50 تبدیل در مدت 30 روز ثبت کند ، محصور می شود.

برای استفاده از پرداخت به ازای هر تبدیل ، باید بیش از 100 تبدیل در 30 روز گذشته در حساب خود ایجاد کرده باشید. علاوه بر این ، 90٪ از تبدیل های شما باید در کمتر از 7 روز پس از کلیک بر روی تبلیغ شما ثبت شود.

برای استفاده از پرداخت تبدیل در کمپین ها و گروه های تبلیغاتی خود ، می توانید یک CPA هدف کمتر از 200 دلار (یا معادل آن به ارز محلی خود) تعیین کنید.

اگر یک CPA را بیشتر از این مبلغ تنظیم کنید ، یک پیام هشدار دهنده در رابط نمایش داده می شود.


نحوه فعال سازی پرداخت با تبدیل

به حساب تبلیغات در گوگل تاپ سئو خود وارد شوید.

در منوی صفحات در سمت چپ ، روی "کمپین ها" کلیک کنید.

بر روی دکمه "بیشتر" کلیک کنید ، سپس "کمپین جدید" را انتخاب کنید.

هدف را انتخاب کنید: منجر ، فروش یا ترافیک وب سایت.

اگر اطلاعات موجود در این مقاله با آنچه می بینید مطابقت ندارد ، شما ممکن است از نسخه دیگری از اهداف استفاده کنید.

"شبکه نمایش" را به عنوان نوع کمپین انتخاب کنید.

"کمپین نمایش استاندارد" را انتخاب کنید.

روی "ادامه" کلیک کنید.

در بخش "پیشنهادات" ، در قسمت "استراتژی پیشنهاد خود را انتخاب کنید" ، روی Target CPA کلیک کنید. عنوان "پرداخت هزینه" را پیدا کرده و "تبدیل" را انتخاب کنید.

روی "ذخیره و ادامه" کلیک کنید.

منبع:topseo724.com

۱۰
آذر

تصور کنید کنید که کمپین تبلیغات در گوگل خود را راه اندازی کرده اید و تبلیغات کلیک های زیادی را روی سایت شما آورده اند. این عالی است! امّا تا زمانی که از کانورشن استفاده نکنید نمی توانید بفهمید که چه تعداد از این کلیک ها منجر به خرید می شوند! Conversion tracking یکی از ابزارهای گوگل است که به شما کمک می کند بفهمید کمپین تبلیغات کلیکی شما چه تعداد فروش، دانلود، ثبت نام یا هر هدف دیگری را محقق کرده است. برای آشنایی بیشتر با این ابزار و همچنین استفاده از خدمات کانورشن تبلیغات در گوگل تاپ سئو با ما همراه باشید.

روش راه اندازی کانورشن در تبلیغات کلیکی گوگل

 تنظیم ردیابی تبدیل شامل ایجاد کمی کد HTML در Google Ads است که شما در صفحه وب در سایت خود قرار می دهید که مشتریان بلافاصله پس از تکمیل تبدیل (مانند صفحه "تأیید سفارش" یا "تشکر از پست الکترونیکی شما" بازدید می کنند) را در صفحه وب قرار دهید.

برای شروع کار ، روی برگه Tools and Analysis در Google Ads کلیک کنید و از فهرست کشویی ، که صفحه All Conversions را ایجاد می کند ، گزینه Conversions را انتخاب کنید. بر روی تب Conversions کلیک کرده و سپس بر روی دکمه + Conversion کلیک کنید تا اولین تبدیل شما ایجاد شود.

از شما خواسته می شود فرمی را تکمیل کنید که به Google Ads کمک کند کد HTML مناسب را برای شما در پیوند به صفحه وب خود تولید کند.

اگر می خواهید چند بار بازدید کنندگان فرم تماس با سایت شما را پر کنند ، یک اسم تبدیل مانند "ارسال فرم تماس" بدهید.

بعد ، منبع تبدیل را انتخاب کنید. انتخاب های شما عبارتند از:

1) صفحه وب. (اگر می خواهید مشتریان عملی را در صفحه وب خود انجام دهند ، مانند خرید آنلاین ، ارسال فرم تماس با ما یا بازدید از صفحه.)

2) با سایت تماس بگیرید. (اگر می خواهید مشتریان از طریق تلفن همراه با شماره تلفن در سایت شما تماس بگیرند.)

 

3) بارگیری برنامه. (اگر می خواهید مشتریان برنامه شما را بارگیری کنند.)

تحلیل اطلاعات کانورشن در تبلیغات گوگل ادوردز

می توانید اطلاعات مربوط به تبدیل های خود را از برگه کمپین ها در سطح گروه تبلیغات ، تبلیغات و کلمات کلیدی مشاهده کنید. برای سفارشی کردن ستونها ، روی برگه Columns ، سپس Conversions کلیک کنید. (برای بزرگنمایی بر روی تصویر کلیک کنید.)

برخی از ستون های اساسی شامل موارد زیر است:

 

حرف زدن (1 بار در هر کلیک): هر بار که یک یا چند تبدیل را از یک کلیک روی یک تبلیغ دریافت می کنید ، حساب می کند. شما می توانید از این شماره برای تقریبی تعداد مشتریان جدیدی که بدست می آورید استفاده کنید.

هزینه / محکوم (1 بار در هر کلیک): هزینه شما را نشان می دهد (چقدر برای کلیک صرف کرده اید) که براساس کل تبدیل شما تقسیم می شود. این به شما کمک می کند بازده سرمایه گذاری خود را اندازه بگیرید. در حالت ایده آل ، شما باید نسبت به درآمد حاصل از تبدیل ، هزینه کمتری را صرف کلیک کنید.

حرف زدن نرخ (1 بار برای هر کلیک): درصد کلیکهایی که منجر به تبدیل شده اند را نشان می دهد. هرچه درصد بالاتر باشد ، تبلیغات یا کلمات کلیدی کارایی بیشتری دارند.

بازدید از طریق بازدید: تعداد دفعاتی که مشتری مشاهده کرده است را اندازه گیری می کند ، اما روی آن کلیک نکرد ، تبلیغات شما را تغییر داد و بعداً با یک تبدیل انجامید.

مشکلات احتمالی در ابزار کانورشن تبلیغات گوگل

در ستون ها داده ای دیده نمی شود

شروع به نمایش داده های تبدیل در Google Ads می تواند 24 ساعت طول بکشد. اگر بعد از 24 ساعت تبدیل هنوز نمایش داده نشود ، ممکن است هنوز هیچ مشتری تبدیل نشده باشد. یکی از راه های آزمایش این امر این است که با کلیک کردن روی تبلیغ خود هنگام ظاهر شدن ، حرکات تبدیل خود را انجام دهید و هر کاری را برای تحریک تبدیل در سایت خود انجام دهید. اگر بعد از 24 ساعت دیگر تبدیل شما در حال ثبت نام نیست ، بررسی کنید که کد HTML به درستی نصب شده است. شاید لازم باشد افزونه های اضافی را نصب کنید یا کد را به قسمت دیگری از صفحه منتقل کنید.

داده ها صد در صد دقیق نیستند

اگر مشتریان وقتی روی تبلیغ شما کلیک می کنند و تبدیل را کامل می کنند ، کوکی هایی را در مرورگر خود فعال نمی کنند ، پیگیری تبدیل کار نمی کند. بیشتر افراد وب را با کوکی های فعال شده مرور می کنند ، اما اگر تصمیم دارید پیوند نشانگر ردیابی را در وب سایت خود نمایش دهید ، بازدید کنندگان می توانند با غیرفعال کردن کوکی ردیاب تبدیل ، از ردیابی تبدیل خودداری کنند.

توجه: اگر هر یک از تنظیمات تبدیل را در Google Ads تغییر دهید ، این کد آن را تغییر می دهد و باید کد جدید را در صفحه وب قرار دهید.

کمپین کلیک های زیاد ولی کانورشن کمی دارد

اگر تبلیغات بیش از درآمد کسب و کار از طریق تبدیل ، هزینه های بیشتری را برای اجرا کسب کند ، کمپین هایی که بسیاری از کلیک ها و تبدیل های معدود را دریافت می کنند ، بازده ضعیفی از سرمایه گذاری (ROI) هستند. بررسی داده های جستجوی قیف ها و بررسی متن تبلیغ و کلمات کلیدی ممکن است به شما در درک دلیل عدم موفقیت مشتریان در رسیدن به وب سایت شما کمک کند.

آیا صفحه فرود ناپدید می شود؟ آیا وب سایت امکان دسترسی به صفحه تبدیل را برای مشتریان دشوار می کند؟ آیا تبلیغات و کلمات کلیدی انتظاراتی راجع به محصولی که وب سایت ارائه نمی دهد ، ایجاد می کند (به عنوان مثال ، آیا مشتری هنگامی که مشتری "کیف های ارزان قیمت" را جستجو می کند ، تبلیغات شما ظاهر می شود اما آنها را به وب سایتی می برند که کیف های دستی گران قیمت طراح را بفروشد؟). سعی کنید خودتان را در کفش مشتری قرار دهید تا دریابید که چرا مشتریانی که روی تبلیغات شما کلیک می کنند تمام راه را طی نمی کنند..

آیا صفحه فرود ناپدید می شود؟ آیا وب سایت امکان دسترسی به صفحه تبدیل را برای مشتریان دشوار می کند؟ آیا تبلیغات و کلمات کلیدی انتظاراتی راجع به محصولی که وب سایت ارائه نمی دهد ، ایجاد می کند (به عنوان مثال ، آیا مشتری هنگامی که مشتری "کیف های ارزان قیمت" را جستجو می کند ، تبلیغات شما ظاهر می شود اما آنها را به وب سایتی می برند که کیف های دستی گران قیمت طراح را بفروشد؟). سعی کنید خودتان را در کفش مشتری قرار دهید تا دریابید که چرا مشتریانی که روی تبلیغات شما کلیک می کنند تمام راه را طی نمی کنند.

استفاده ار کانورشن در خدمات تبلیغات در گوگل تاپ سئو

اگر مایل هستید برای کسب و کار خود از تبلیغات ادوردز گوگل استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما از ابزار کانورشن بهره ببرید تا بتوانید به بهترین نحو ممکن میزان موفقیت کمپین خود را بسنجید. گروه تاپ سئو به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات تبلیغات گوگل ادز مفتخر است که ارائه کمپین های تبلیغاتی گوگل با استفاده از کانورشن را در اختیار شما قرار دهید. اگر قصد دارید برای رشد کسب و کار خود از تبلیغات کلیکی گوگل بهره ببرید همین الان با ما تماس گرفته تا در خصوص خدمات تبلیغات در گوگل تاپ سئو اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تلفن همراه : 09107254861 | تلفن ثابت: 05138848508

۰۹
آذر

ما اغلب در مورد نوع اطلاعاتی که در توضیحات متا نمایش داده می شود ، نمونه های جزئی را که در صفحه نتایج جستجو موتورهای جستجو مانند Google یا Bing نمایش داده می شود ، از مشتریان سؤالهایی شنیده ایم. توصیه این است که به صورت دستی خلاصه کار کنید) از محتوای صفحه فرود و نوشتن توضیحی جذاب کوتاه (حدود 300 کاراکتر مطابق با بهترین شیوه های Google 2017). اگر در انتهای توضیحات متا یک تماس برای اقدام از نوع اضافه کنید با ما در ... و شماره تلفنی تماس بگیرید؟ برای برخی از شرکت ها ، این می تواند مفید باشد زیرا اطلاعات نمایش داده شده در صفحات نتیجه گوگل یا بینگ ، متن عنوان و متا توضیحات و پیوند بهینه شده با کلمات کلیدی مناسب ، برای تصمیم مشتری کافی است.تبلیغات گوگل تاپ سئو
آرم صوتی گوگل
برای او ، این برای درک اطلاعات مورد نیاز کافی است. در نتیجه ، ممکن است نیازی به کلیک بر روی وب سایت خود نداشته باشید تا اطلاعات جدید نمایش داده شده در صفحه فرود را بخوانید ، سپس روی صفحه تماس و غیره کلیک کنید. او می تواند شماره تلفنتان را که در انتهای توضیحات متا نمایش داده شده است انتخاب کند و با شما تماس بگیرد ، همچنین از طریق تماس به پیام اقدام به شما کمک می کند: با ما در تماس بگیرید ...! به نحوه عملکرد آن در تبلیغات تبلیغات گوگل تاپ سئو فکر کنید. محقق می بیند که یک آگهی طبقه بندی شده با یک شماره تلفن پیوست شده است و در صورت علاقه ، به جای کلیک روی لینک و پیمایش وب سایت ، با شماره تماس می گیرد. این ما را آزار می دهد؟ ما یک دیدار را از دست می دهیم ، اما چه کسی اهمیت می دهد؟ ما یک تبدیل را بدست می آوریم ، محقق شماره را انتخاب می کند و بعداً با ما تماس می گیرد!
تبلیغات گوگل تاپ سئو
نترسید که کاربر روی پیوند کلیک نکند. از آزمایش این ترفند که معمولاً به عنوان یک برنامه افزودنی تبلیغ در تبلیغات تبلیغات گوگل تاپ سئواستفاده می شود ، نترسید. ردیابی این نوع تبدیل دشوار است و ما توصیه نمی کنیم از یک شماره تلفن خاص برای این توصیفات متا استفاده کنید زیرا ممکن است Google به دلیل تفاوت بین شماره تلفن در توضیحات متا شما و شماره تلفن در توضیحات متا شما را نپذیرد. از صفحه فرود. ما می توانیم مشتری را برنده شویم و در ادامه با بررسی انجام شده بین مشتریان می توانید تخمینی از این تبدیل های طبیعی بدون کلیک کسب کنید.

آیا در مورد سئو سؤال دارید یا می خواهید یک کمپین سئو را شروع کنید؟ آژانس Startweb شما را با مزایای 149 € در هر ماه همراهی می کند! با ما تماس بگیرید و با خدمات سئو ما مشورت کنید

منبع:topseo724.com

۰۷
آذر

GOOGLE VS FACEBOOK - بنابراین کجا تبلیغات تبلیغاتی در اینترنت ضروری است؟
گوگل و فیس بوک دو بازیکن بزرگ اینترنت هستند. در حال حاضر فیس بوک 2 میلیارد کاربر فعال دارد. هر روز ، میلیاردها کاربر اینترنت از Google استفاده می کنند. بنابراین اگر به دنبال مشتری هستید - Google و Facebook ، این مکانهایی است که شما باید در آن باشید. سوال این است که سیستم تبلیغاتی کدام یک بهتر است و شرکت شما باید از چه مواردی استفاده کند؟

تبلیغات در گوگل تاپ سئو 

قبل از اینکه به جزئیات هر دو ابزار تبلیغاتی بپردازیم ، باید تفاوت اساسی Google و Facebook را درک کنیم. این تفاوت در اهداف کاربران ایجاد شده است.

Google یک هدف متوسط ​​است. به عبارت دیگر ، هدف گوگل ایجاد یک قصد است. وقتی باید چیزی یاد بگیریم ، چیزی بخریم ، چیزی را جستجو کنیم ، در این صورت اغلب ما از موتور جستجوی اینترنت استفاده می کنیم. با مراجعه به Business Insider ، در حال حاضر موتور جستجوی گوگل هر دقیقه 2.3 میلیون نمایش داده شد. بنابراین اگر محصولات یا خدمات خود را می فروشید ، Google Adwords می تواند مکانی عالی برای تبلیغ شغل شما باشد.

از طرف دیگر ، ما فیس بوک داریم که یک پایگاه کاربر قدرتمند دارد ، اما یک هدف متوسط ​​نیست. با ورود به فیس بوک ، معمولاً می خواهیم پست ها را ببینیم ، دوستان را ببینیم ، با کسی ارتباط برقرار کنیم ، اما این جایی نیست که با قصد خاصی از آن بازدید کنیم. بنابراین اگر می خواهید خدمات یا محصولات خود را در فیس بوک به روشی استاندارد تبلیغ کنید ، در بیشتر موارد چنین تبلیغی "سرد" کارایی نخواهد داشت. با این حال ، فیس بوک اجازه می دهد تا این پیام به گروه های بزرگی از افراد برسد که شما می توانید طبق بسیاری از دسته ها از جمله سن ، مکان ، علایق و موارد دیگر هدف قرار دهید ، این باعث می شود آن را به مکانی جذاب برای ارتقاء مشاغل خود تبدیل کنید.

بنابراین اگر شغلی دارید که محصولات و خدمات خاصی را که مردم به دنبال آن هستند ، ارائه می دهد ، بهتر است از گوگل استفاده کنید.

با این حال ، اگر می خواهید با یک پیام ، اطلاعات به طیف گسترده ای از گیرندگان مشخص شده دسترسی پیدا کنید ، پس ارزش استفاده از Facebook را دارد.

اگر به عنوان مثال محصول کاملاً جدیدی دارید که ممکن است به آن علاقه مند باشد - مثلاً - زنان علاقه مند به زیبایی هستند ، پس فیس بوک از طریق ابزار خود برای دستیابی به گیرندگان خاص ، باید ابزاری مؤثرتر باشد.

بنابراین ، گوگل و فیس بوک در "اهداف" اقدامات کاربران و دو سیستم متفاوت برای دستیابی به گیرندگان متفاوت هستند. بیایید ببینیم که چگونه در عمل کار می کند.

Google Adwords چیست؟
در حال حاضر گوگل محبوب ترین موتور جستجوی اینترنتی است و Google Adwords ابزاری است که برای ایجاد تبلیغات در موتورهای جستجو و سایر مکان ها مانند YouTube و سایت های شریک استفاده می شود. بنابراین اگر علاقه دارید به افرادی که به دنبال محصولات خاص هستند دسترسی پیدا کنید ، در بیشتر موارد ارزش استفاده از تبلیغات در گوگل را دارد. اگر Google را باور دارید ، تبلیغ کنندگان از هر دلار سرمایه گذاری به طور متوسط ​​2 دلار دریافت می کنند. جالب به نظر می رسد ، اما چندان ساده نیست ، همانطور که در یک لحظه نشان خواهم داد. اما قبل از انجام این کار ، ارزشمند است که قالبهای اصلی تبلیغات را در Google Adwords ارائه دهم:

شبکه جستجو - به تبلیغات تبلیغات اجازه می دهد تا در نتایج جستجو برای یک کلمه کلیدی خاص ظاهر شوند. بنابراین اگر کسی چند کلمه را در موتور جستجو مانند "چاپخانه کراکوف" تایپ کند ، تبلیغات در بالا و پایین نتایج جستجو ظاهر می شوند. این قالب تبلیغ در درجه اول مورد استفاده قرار می گیرد که می خواهید به افرادی که به دنبال محصول یا خدمات مناسب هستند دسترسی پیدا کنید.

google adwords

Display Network - اگر کلمات کلیدی مربوط به محتوای صفحه باشد ، تبلیغات را در صفحات و برنامه ها نشان می دهد. این قالب برای دسترسی مشتریانی که از وب سایت ها بازدید می کنند و زمانی که می خواهیم آگاهی از برند را افزایش دهیم استفاده می شود.

کمپین خرید محصولات در Google Shopping - نوعی براساس تبلیغات تجارت الکترونیکی است که به شما امکان می دهد هنگام ورود فرد به کلمات کلیدی مرتبط ، محصولات خاص را به نمایش بگذارید. بنابراین ، اگر شخصی "کفش ورزشی" را در بالای نتایج جستجو تایپ کند ، محصولات خاصی ظاهر می شود. از این طریق می توانید فروشگاه آنلاین یا محلی خود را تبلیغ کنید.

خرید گوگل

ویدئو - کمپین هایی که به شما امکان می دهند تبلیغات شما در سایت های جریان ، مانند YouTube و Google Display Network نمایش داده شود. این قالب در هنگام ایجاد تبلیغات ویدیویی استفاده می شود.

ارتقاء برنامه ها - فرمی که به شما امکان می دهد برنامه های رایانه ای را تبلیغ کنید.

بازاریابی - نوعی تبلیغات است که به شما امکان می دهد به افرادی که به نوعی با تجارت شما در ارتباط بوده اند ، یعنی به وب سایت شما مراجعه کنید ، دسترسی پیدا کنید. از این نوع تبلیغات برای دستیابی دوباره به مشتریان یا مشتریان بالقوه استفاده می شود.

تبلیغات در گوگل ادوردز عمدتاً بر اساس کلمات کلیدی جستجو شده و امکان دستیابی افراد علاقه مند به کلمات معین با تبلیغات است. این تفاوت اساسی بین "هدف قرار دادن" در گوگل و فیس بوک است. Google اطلاعاتی در مورد تنظیمات و مشخصات کاربر دارد ، با این حال آنها به اندازه داده های فیس بوک دقیق نیستند ، به همین دلیل در گوگل ادوردز همه چیز عملی است