سئو و گوگل

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۸
آبان

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی یک روال مهم نه تنها برای تولید محتوا بلکه برای نمایش تبلیغات تبلیغاتی در Google Ads است.

ابزاری مانند KWFinder یا Google Keyword Planner در انجام این کار تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی کلمه کلیدی به شما کمک می کنند. مهم است که این کار را قبل از شروع کار خود انجام دهید ، بنابراین از قبل می دانید که در کدام اصطلاحات جستجو باید روی آن کار کنید و کدام یک را نباید کار کنید.

این تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی به شما امکان می دهد با دقت بیشتری و آسان تر تشخیص دهید که کدام عبارت جستجو در منطقه (محلی) یا کشور (جهانی) شما بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد تا از طریق نوع محصول یا خدمات خود در بازارهای تجاری خود جستجو کنید.

برای شروع کار ، لیست کوتاهی از 20-40 کلمه کلیدی ایجاد کنید و بر اساس انواع مطابقت با کلمات کلیدی که قبلاً دیدیم ، تعریف کنید ، نوع مطابقت برای هر یک از کلمات کلیدی که در لیست کوتاه خود قرار داده اید ، چه خواهد بود.

شروع به کار با یک لیست کلمات کلیدی و بودجه ارزش ندارد ، بنابراین توصیه می کنم از لیست کلمات کلیدی کوچکتر شروع کنید و از آنجا که اندازه گیری می کنید ، خارج شوید و کلمات کلیدی جدید را به کمپین خود اضافه کنید. نتایج و تأثیر تبلیغات شما در تجارت شما

ا استفاده از ابزاری مانند KWFinder می توانید تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی را از یک عبارت خاص شروع کنید ، در مورد "مبلمان خانگی" ، و با کلیک کردن بر روی ستون جستجوی ابزار ، نتایج را بر اساس حجم جستجو مرتب کنید.

در کنار آن یک ستون CPC قرار دارد که به معنی میانگین هزینه برای هر کلیک به دلار برای تبلیغ در Google Ads برای آن کلمه کلیدی و همچنین ستون PPC است که به معنی سطح رقابت در Google Ads برای هر یک از کلمات کلیدی است. که 0 (صفر) بدون رقابت است و 100 (100) رقابت زیادی دارد.

توجه داشته باشید که در زمینه مبلمان رقابت در تبلیغات Google Ads بسیار زیاد است به جز عبارت جستجوی "حمام" که در آن سطح رقابت فقط 44 از 100 است.

توصیه من این است که برای ایجاد لیستی از اولین کلمات کلیدی 20-40 مربوط به مشاغل خود ، از یک ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی مانند KWFinder یا حتی Google Keyword Planner استفاده کنید و هرکدام را اضافه کنید. از آنها به لیست کلمات کلیدی Google در ساخت اولین تبلیغ شما.

تبلیغات ایجاد و تکمیل کمپین تبلیغاتی Google
برای تکمیل اولین کمپین تبلیغاتی Google ما ، هنوز باید خود تبلیغات یا تبلیغات را ایجاد کنیم و کمپین خود را برای تأیید گوگل ارسال کنیم.

پس از افزودن لیست کلمات کلیدی به کمپین خود ، در انواع مطابقت مورد نظر خود ، روی ادامه روند روند ایجاد کمپین خود کلیک کرده و خود تبلیغات خود را شروع کنید

در ساخت تبلیغات شما چندین نکته وجود دارد که اصلی ترین آنها ایجاد بیش از یک آگهی در هر گروه تبلیغاتی برای اطمینان از نمایش بهترین تبلیغات است که البته این باعث تولید بالاتر می شود سرمایه گذاری خود را برگردانید

در سطح ساخت آگهی ، باید URL را در آن جا اضافه کنید که کاربران پس از کلیک بر روی کمپین شما و تایپ سه عنوان موجود در بالای تبلیغ شما ، در آنجا گرفته شوند. از آنجا که Google به طور خودکار بین هر عنوان اختلاف ایجاد می کند ، توصیه می شود که یک عنوان ادامه دهنده عنوان دیگر نباشد ، بلکه ایده های متفاوت و مکمل دیگری باشد.

سرانجام ، شما باید تبلیغ خود را با دو قسمت توضیحات موجود تکمیل کنید. برای اطمینان از قطع نشدن متن ، از محدودیت تعداد کاراکترها آگاه باشید.

وقتی تنظیم تبلیغات خود را تمام کردید ، روی "انجام شد" کلیک کنید

تبریک می گویم ، شما اولین تبلیغات تبلیغاتی متنی خود را در گوگل ادز ایجاد کردید!

اکنون که ساخت کمپین خود را تمام کردید ، می توانید بر روی ادامه کلیک کنید تا پیشرفت تبلیغات خود و معیارهای عملکرد تبلیغ خود را برای هر یک از کلمات کلیدی تطبیقی خود ردیابی کنید.

۲۸
آبان

تبلیغات مختلفی برای گوگل وجود دارد

البته اولین سؤالها عبارتند از: کدام شبکه برای تبلیغ و کدام یک می تواند بیشترین نتیجه را برای کار من بیاورد؟ ما در مورد شبکه های تبلیغاتی Google صحبت می کنیم. در این مقاله تفاوت های بین آنها را درک خواهید کرد و کدام یک برای اهداف بازاریابی شما بهترین است.

شبکه های تبلیغاتی GOOGLE
Google به دو شبکه تبلیغاتی عمده تقسیم می شود:

شبکه جستجو
شبکه نمایش
هنگامی که در شبکه جستجو تبلیغ می کنید ، تبلیغات شما ممکن است در موتور جستجوی خود Google (در بالا یا زیر جستجوهای مرتبط) ، نقشه های Google و شرکای جستجو ظاهر شود.

هنگامی که در شبکه نمایش تبلیغات می کنید ، تبلیغات شما در سایت های شریک Google ، Youtube ، برنامه ها ، Blogger و غیره ظاهر می شوند.

شبکه عملی و واکنش پذیر
گوگل شبکه جستجو را به عنوان یک شبکه فعال در طبقه بندی قرار می دهد که در آن مردم به معنای واقعی کلمه به دنبال چیزی هستند. برای اطلاعات (یادگیری) باشد ، خواه برای ارزیابی و مقایسه بین محصولات باشد یا چیزی را بخرید یا استخدام کنید.

واقعیت این است که این شبکه به احتمال زیاد مشتری را جذب می کند (تولید فروش می کند) زیرا نمایش روشنی از علاقه کاربر آن وجود دارد.

شبکه نمایش یک شبکه واکنش پذیر محسوب می شود زیرا کاربران آن قطع می شوند (گاهی مجبور می شوند) در مواقعی که به دنبال چیزی نباشند ، تبلیغات شما را مشاهده کنند. آنها ممکن است در حال خواندن یک خبر باشند. دیدن یک ویدئو در یوتیوب. با استفاده از یک برنامه. وقتی متوقف می شوند و مجبور می شوند آگهی را ببینند.

مشخصات شبکه های تحقیقاتی
شبکه جستجوی فعال Google دارای ویژگی های بسیار جالبی برای کسانی است که می خواهند به سرعت برای وب سایت / تجارت الکترونیکی خود اقدام به تولید سریع کنند. بدون شک بهترین شبکه برای افزایش فروش شماست ، در حالی که ساده ترین شبکه برای تأثیرگذاری بر مخاطبان هدف شما است.

همانطور که شما هنگام خرید ترافیک در Google بی تجربه هستید ، یک مورد که بدون شک آن را درک خواهید کرد. مشتریان شما چگونه به دنبال آنچه هستند که شما باید ارائه دهند؟ ویژگی اصلی این شبکه این است که تبلیغات شما از طریق جستجو در مخاطبان بالقوه شما نشان داده می شود. جستجوهایی با استفاده از کلمات کلیدی (اساس کارزارهای جستجو).

تحریک اهداف در تحقیقات
در اینجا نمونه هایی از جستجوها (کلمات کلیدی نیز بخوانید) و اینکه چقدر آنها راجع به علایق جستجوگر به ما می گوید:

بهترین دوربین دیجیتال چیست؟
Canon vs Nikon کدام یک بهتر است
قیمت Canon t6i
بیایید به علایق موجود در هر یک از جستجوها بپردازیم:

بهترین دوربین دیجیتال چیست: ما می توانیم ببینیم که شما در تلاش هستید تا بفهمید بهترین دوربین دیجیتال کدام یک است ، اما هنوز این نشان نمی دهد که شما می خواهید یک یا حتی کدام مدل را بخرید. شما احتمالاً در مورد مدل ها مطلع می شوید.

Canon در مقابل نیکون بهترین است: در حال حاضر در مرحله تحقیقاتی پیشرفته تر است ، از قبل مارک ها (Canon و Nikon) را می فهمد و می خواهد سؤالاتی را مطرح کند که کدام یک بهترین است. هنوز مایل به خرید نیست ، این در مرحله ارزیابی گزینه ها است.

قیمت Canon t6i: در اینجا شما می دانید چه مارکی را می خواهد ، چه مدلی را می خواهد و هم اکنون به دنبال قیمت است. زمان بسیار خوبی برای اجرای یک تبلیغ.

آیا برای هر یک از این جستجوها می توان تبلیغی از هر نوع دوربین یا مدل دوربین نشان داد؟ بله ، در واقع اما آیا معنی دارد؟ فکر نمی کنم

چه احساسی دارد برای افرادی که در جستجوی مدل های اتومبیل هستند ، تبلیغ یک BMW 320i را اجرا کنیم؟ مدل های زیادی وجود دارد ، علاقه زیادی به چنین جستجو وجود دارد. چرا فکر می کنید در میان یک کلیت بزرگ باید تبلیغی را برای یک محصول خاص و بدون نمایش عمدی از علاقه نمایش دهم؟

هرچه بیشتر درباره محصول و مخاطبان خود آگاهی داشته باشید ، بیشتر می دانید از کدام اصطلاحات (کلمات کلیدی) برای جستجوی محصولات و خدمات شما استفاده می کنند. بنابراین هرچه بیشتر بدانید ، بیشتر می دانید چه موقع تبلیغ مناسب را به شخص مناسب نشان دهید. و احتمال ایجاد تبلیغات با بازده بالا را تا حد زیادی افزایش می دهد.

ویژگی های شبکه را نمایش دهید
شبکه نمایش ، که همانطور که دیدیم سایتهای شریک را تحت پوشش قرار می دهد ، youtube ، در میان دیگران ، بهترین گزینه شبکه برای کسانی که می خواهند به سرعت فروش را افزایش دهند نیست. اما این بدان معنا نیست که نمی تواند نتایج فروش را به همراه آورد ، من چندین مورد دارم که فروش زیادی را در شبکه نمایش کسب کردم ، به خصوص در استراتژی های بازاریابی.

ویژگی اصلی شبکه نمایش این است که شما به هر کسی که نیستید تبلیغ می کنید ، حداقل به عمد به دنبال چیزی باشید. در حالی که همه در موتور جستجوی گوگل به دنبال چیزی نیستند ، این بدان معنی نیست که آنها ممکن است به محصول یا خدمات شما علاقه ای نداشته باشند.

استراتژیک ترین سؤالی که ما را به سمت تبلیغات در Google Display Network سوق می دهد مطرح می شود: چگونه می توانم روی افرادی که دنبال من نیستند تأثیر بگذارد؟

ساده ، مخاطبان شما مطمئناً از یک وب سایت بازدید می کنند ، برخی از فیلم ها را در یوتیوب مشاهده می کنند ، از یک برنامه استفاده می کنند و غیره. هنگامی که می توانیم این پروفایل ها را نقشه برداری کنیم ، می توان به راحتی از نکات مورد علاقه شخصیت خود آگاهی داشت ، به ما این امکان را می دهد که در یک سایت خاص ، یک فیلم یا کانال خاص در یوتیوب و غیره تبلیغ کنیم.

شبکه نمایشگر کاملاً مناسب برای کمپین های مارک تجاری است ، که هدف آنها این است که مردم شما را بشناسند یا دید برند شما را ارتقا دهند. اگرچه ، تکرار می کنم ، چندین مورد از کمپین های نمایش با نتایج فروش خوب وجود دارد.

اما بهترین شبکه چیست؟
اولین سؤالی که باید به آن پاسخ دهید این نیست که کدامیک از بهترین شبکه های تبلیغاتی Google برای تجارت شماست. اما هدف بازاریابی من چیست؟ این سوال مشخص خواهد کرد که چه کاری انجام خواهد شد و در کدام شبکه قرار دارد. اگر هدف بازاریابی شما افزایش سریع فروش است ، بدون شک باید شبکه جستجو را انتخاب کنید.

اگر با جذب افراد جدید ، دیدگاه تجاری خود را افزایش دهید ، شبکه نمایش به خوبی کار خواهد کرد. و حتی شبکه جستجو ، که برای جذب بازدید کننده فوق العاده است. در حالی که ممکن است رقابت با کسانی که می خواهند مستقیم بفروشند ، گران تر باشد ، اما می تواند به این هدف نیز کمک کند.

آیا می توانم در هر دو مورد تبلیغ کنم؟ البته تقویت حضور برند شما و جذب مشتریان جدید می تواند یک ترکیب قدرتمند باشد. شما فقط باید با اهداف بازاریابی و بودجه تبلیغات خود هماهنگ شوید.

اکنون که دو شبکه ، ویژگی ها و سؤالات آنها را می فهمید ، تصمیم می گیرید تبلیغ کنید کدام یک را تبلیغ کنید. فراموش نکنید که نظر خود را درباره آنچه درباره این پست فکر می کنید ، ترک کنید.

۲۸
آبان

چه کسی هرگز تعجب نکرد که چگونه به طور رایگان در گوگل تبلیغ کند؟ از این گذشته ، این یکی از بهترین نمایشگاه های تجاری برای هر تجارت است ، موافق نیستید؟

مشکل این است که مانند هر شرکتی ، هدف گوگل نیز پول درآوردن است ، بنابراین اکثریت قریب به اتفاق تبلیغات در گوگل پرداخت می شود و در مواقع بحرانی مانند مواردی که امروز زندگی می کنیم ، پول نقد همیشه از این سرمایه گذاری پشتیبانی نمی کند.

دقیقاً به همین دلیل ، تعداد فزاینده ای از افراد در جستجوی این هستند که بدانند چگونه می توانند به صورت رایگان در گوگل تبلیغ کنند ، به عنوان راهی برای افزایش اهرم فروش خود در ضمن صرفه جویی در پول خوب.

خبر خوب این است که می توانید به صورت رایگان در گوگل تبلیغ کنید و در این مقاله روش هایی را برای شما نشان می دهم که بدون هزینه کردن سکه در تبلیغات می توانید در معرض دید عالی قرار بگیرید.

گزینه های تبلیغ رایگان در Google
بنابراین بیایید گزینه های تبلیغات را به صورت رایگان در گوگل بررسی کنیم ، از ساده ترین گزینه ها تا گزینه هایی که نیاز به تسلط بر تکنیک های خاص دارند.

1 - نحوه تبلیغات رایگان در Google از طریق پلت فرم Google My Business

این ساده ترین روش برای تبلیغ رایگان در Google است. پلت فرم Google My Business به گونه ای طراحی شده است که شرکت ها بتوانند دسترسی سریع و آسان به ابزاری داشته باشند که به آنها اجازه می دهد در صفحات پاسخ سنجی نظرسنجی Google از قرار گرفتن در معرض خوبی داشته باشند.

در اصل ، با ثبت نام مشاغل خود در Google My Business ، مشاغل شما در مناطق زیر در معرض مجوز قرار می گیرد:

مرجع برجسته رایگان در سمت راست جستجوهای دسک تاپ
ارجاع برجسته در سمت راست صفحه پاسخ بررسی تلفن همراه برجسته شد
اطلاعات دقیق کسب و کار در Google Maps
ثبت نام در این ابزار رایگان است و هیچ هزینه ای در آن در نظر گرفته نمی شود. اگر می خواهید بدانید که چگونه به طور رایگان در گوگل تبلیغ کنید ، این یک نکته قاتل است!

این مواجهه به تنهایی موقعیت مکانی وب شما را افزایش می دهد. با این وجود بهتر ، استفاده از Google برای کسب و کار من به هیچ برنامه نویسی یا تکنیک های پیشرفته بازاریابی دیجیتال نیاز ندارد.

این پلتفرم بسیار شهودی است و هر کس با حداقل دانش اینترنت می تواند از آن استفاده کند.

نکته اصلی در معرض دید بهتر از رقبا ، پر کردن تمام اطلاعات درخواست شده در فرم های آنلاین است که شما باید آنها را پر کنید. هرچه مشخصات شرکت کامل تر باشد ، برای شما بهتر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار ، ما پیشنهاد می کنیم مقاله ما را بخوانید Google My Business چیست و چگونه کار می کند.

2 - صفحات پاسخ گوگل (ادوردز)

قبل از شروع بحث در مورد نحوه تبلیغ رایگان در Google ، خوب است که دو بعد بازاریابی جستجو را پاک کنیم.

هنگامی که ما در مورد بازاریابی جستجو صحبت می کنیم ، یعنی قرار دادن یک مارک در صفحات پاسخ موتور جستجو موتورهای اصلی جستجو ، ما در واقع در مورد دو شرایط متفاوت صحبت می کنیم.

اولین مورد از این نتایج پولی است که شامل تبلیغات در بالا و پایین صفحات پاسخ گوگل است. برای حضور در این دو بخش ، باید بخشی از برنامه Google Ads ، پیوندهای حمایت شده Google باشید.

در Google Ads ، شرکت ها مبلغ مشخصی را برای یک کلمه کلیدی پرداخت می کنند که با توجه به رقابت برای آن کلمه متفاوت است. یعنی هیچ راهی برای تبلیغات رایگان در این مناطق وجود ندارد.

برای کسانی که می خواهند بدانند چگونه به طور رایگان در گوگل تبلیغ کنند ، خبر خوب این است که ظاهر شدن در منطقه دیگر ، که بین دو حوزه تبلیغات پولی است ، هیچ هزینه ای ندارد ، زیرا داشتن صفحه شما در آن لیست شده است ، تنها و فقط به روند آن بستگی دارد. اینترنت انتخابی طبیعی.

محلی که می توانید وب سایت ، وبلاگ یا فروشگاه وب خود را به صورت رایگان در Google تبلیغ کنید همان چیزی است که ما از آن به عنوان نتایج ارگانیک می نامیم. برای داشتن صفحه ای در این زمینه ، سایت باید معیارهای تعیین شده توسط Google را رعایت کند. ببینید Google چگونه وب سایت ها را مرتب می کند.

بهترین راه برای ورود به این منطقه و به تبع آن قرار گرفتن در معرض رایگان در Google ، استفاده از تکنیک SEO - Optimization Engine Search یا بهینه سازی موتور جستجو است.

این تکنیک ها عوامل مختلفی از جمله ساختار سایت ، عوامل موجود در صفحه را شامل می شوند ، و عوامل خارجی را به عنوان فاکتورهای خارج از صفحه می نامند. بهترین راه برای تسلط بر این تکنیک ها انجام یک دوره سئو خوب است زیرا کار ساده ای نیست.

3 - فیلم ها در YouTube

گزینه دیگر برای هر کسی که می خواهد به طور رایگان در Google تبلیغ کند ، ایجاد فیلم های تبلیغاتی در YouTube است ، دومین شبکه اجتماعی بزرگ جهان که به گوگل نیز تعلق دارد.

برای کسب و کار و ویدیوهای تبلیغاتی خود دارای یک کانال YouTube ایجاد کنید که شامل کسب و کار ، محصولات و خدمات شما باشد. این عملیات بسیار شبیه به صفحات فیس بوک است و فقط با مخاطب متفاوت روبرو می شود.

علاوه بر قرار گرفتن در معرض این مخاطب جدید ، یکی از مزیت های مهم داشتن کانال YouTube این است که به دلیل اینکه همه ابزارهای Google یکپارچه کار می کنند ، این کانال به شما کمک می کند تا تجارت خود را در سایر محیط های موتور جستجو مانند این موارد مرتبط کنید. به عنوان مثال صفحات پاسخ را جستجو کنید.

برای اجرای یک تجارت کوچک در اینترنت ، در زمان کمبود هزینه ، هرگونه کمک اضافی معتبر است ، بنابراین باید بدون پرداخت هزینه برای آن ، از تمام گزینه هایی که باید در Google تبلیغ کنیم استفاده کنیم.

گزینه های مختلفی برای تبلیغ یک تجارت به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد و همانطور که در این مقاله مشاهده می کنید ، گوگل نیز از این لیست خارج نیست.

آیا می خواهید درباره تبلیغات به صورت رایگان در Google اطلاعات بیشتری کسب کنید؟
با ثبت نام در فرم زیر در مورد Google برای کسب و کار من و گزینه های دیگر برای تبلیغات رایگان در Google مطلع شوید

۲۵
آبان

Google Ads
Google Ads ابزاری شگفت انگیز اما در عین حال پیچیده است که با دست مناسب می تواند به یک تجارت کمک کند تا در بازار نفوذ کرده و رشد کند.

نتایج قابل اندازه گیری فوری می خواهید؟ ➡ Google Ads
آیا می خواهید بینش ارزشمندی از بازار داشته باشید که به استراتژی کلی شما کمک می کند؟ ➡ Google Ads
آیا می خواهید بیشتر از سرمایه گذاری خود در Google بازپرداخت کنید؟

صفحه اصلی تبلیغات دیجیتال
آیا یک شریک قابل اعتماد و مؤثر در تبلیغات Google می خواهید؟

تبلیغات GOOGLE
ایجاد آگهی در Google Ads آسان است اما ارائه آنها دشوار است
کارشناسان GIM 10 سال تجربه تبلیغات Google ، گواهینامه Premier Partner و روش BCR2 دارند تا تبلیغات شما در نهایت سودآوری داشته باشد!

Google Ads
ما نتایج قابل اندازه گیری فوری را ارائه می دهیم
با دقت فراوان می بینیم که عموم مردم که واقعاً علاقه به خرید دارند چه کسی است
شفافیت کامل ما اطلاعات فوری را ارائه می دهیم و تصمیمات استراتژیک مبتنی بر داده می گیریم
ما نام تجاری شما را نه تنها با جستجوی Google بلکه با تبلیغات در برنامه های محبوب Sites ، Youtube و Mobile توانمند می کنیم
ما از تمام تکنیک های تبلیغاتی پیشرفته جدید مانند RLSA ، Smart Campss ، مخاطبان آنالیتیکس و موارد دیگر استفاده می کنیم.
تبدیل تبلیغات Google Ads از یک سرمایه گذاری دلپذیر برای تجارت شما
ما گواهینامه شریک Google برتر را داریم

فرمول مناسب
همه این کارها با تحقیق ، برنامه ریزی و آماده سازی مناسب شروع می شود. شناختن تکنیک های تبلیغات Google مانند Dynamic Remarketing ، نمایشگر هوشمند ، کمپین های هوشمند ، DSA و غیره کافی نیست.

موفقیت در تبلیغات زمانی حاصل می شود که با آماده سازی مناسب و با بهره گیری از تمام دانش و تجربه ، Marketer تبلیغی را که نشان می دهد پیام مناسب است ، به گروه هدف مناسب ، در زمان مناسب ایجاد می کند.

این فرمول است. و چگونه این کار را انجام دهیم؟

با تبلیغات Google!

۲۳
آبان

بعضی اوقات دوست دارم در قرون وسطا زندگی کنم ، حداقل در آنجا شما در هر پنج دقیقه با تبلیغات بمباران نمی شوید. سپس من طاعون ، تفتیش عقاید و کثیفی خیابان ها را به خاطر می آورم و آن را برای من می گذراند. اما من می خواهم با تمام آن تبلیغاتی که هنگام گشت و گذار در وب به من می گن خداحافظی کنم ، خلاصه اینکه تبلیغات ناخواسته را مسدود کنید.

اما صبر کنید! اگر من می دانم چگونه تبلیغات را در Google حذف کنم.

بله ، بله ، اکنون به یاد دارم. من می توانم تبلیغات را از هر وب سایت حذف کنم و تبلیغات گوگل را که به من علاقه ای ندارند مسدود کنم. آیا می خواهید من راز جادویی خود را با شما در میان بگذارم؟ خوب بخوانید

نحوه مسدود کردن تبلیغات اینترنتی
بیشتر مرورگرها قبلاً گزینه هایی برای حذف آزار دهنده ترین تبلیغات دارند. منظورم این است که البته آن افراد نفرت انگیز ظاهر می شوند. به عنوان مثال ، Chrome به طور پیش فرض پنجره های بازشو را مسدود می کند (می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این را در این لینک مشاهده کنید).

نکته اصلی در استفاده از مسدود کننده تبلیغات است. چندین ابزار از این نوع وجود دارد اما معروف ترین آن افزودنی AdBlock است که برای Chrome ، Mozilla ، Microsoft Edge ، Opera و Safari در دسترس است.

به دلیل تبلیغات (سایت هایی مانند روزنامه های دیجیتال) بسیاری از وب سایت ها زنده مانده اند و همین امر باعث شده است تا ورود برخی از افرادی که دارای انسداد تبلیغاتی هستند ، ورود برخی را ممنوع کند. نگران نباشید ، اگر خیلی علاقه مند به مشاهده محتوا هستید می توانید هر زمان که بخواهید مسدود کننده را غیرفعال کنید یا آن وب سایت را در لیست سفید قرار دهید.

تبلیغات بسیار آزار دهنده دیگری که در ایمیل های ما ظاهر می شود. برای مسدود کردن آن ، توصیه می کنم افزونه Webmail Ad Blocker را امتحان کنید ، قادر به از بین بردن تبلیغات در چندین سرویس دهنده ایمیل: Gmail ، Hotmail و Yahoo Mail.

به عنوان مثال ، اگر شما در رژیم غذایی مشابهی قرار دارید ، احساس نمی کنید تماشای آشپزی و دستور العمل ها یا غذا و نوشیدنی را ببینید. همچنین می توانید موضوعی را اضافه کنید که دوست دارید تبلیغات را ببینید.

همانطور که مشاهده کردید ، می توان از تبلیغات اینترنتی اجتناب کرد ، اگرچه باید به خاطر داشته باشید که این تنها راه زنده ماندن برخی سایت ها نیز هست. اگر یک وب سایت دارید ، به یاد داشته باشید که تبلیغات در سایت شما ممکن است ایده خوبی نباشد ، اما اگر تصمیم به انجام این کار دارید ، این نکات را برای تبلیغات در وب سایت خود بخوانید.

نحوه حذف تبلیغات موبایل
تبلیغات یک مشکل حتی بزرگتر در تلفن های همراه است ، که در آن اندازه صفحه نمایش خواندن بنرها را مشکل می کند. خوشبختانه ، در اینجا ما همچنین دارای مسدود کننده های تبلیغاتی هستیم. توصیه می کنم برنامه adblockplus.org را امتحان کنید.

 نحوه حذف تبلیغات از Google
Google تبلیغاتی را که نشان می دهد بر اساس سابقه مرور شما انتخاب می کند. به عنوان مثال ، اگر اخیراً از یک وب سایت هتل بازدید کرده اید ، ممکن است تبلیغات مسافرتی را مشاهده کنید. اگر مخالف تبلیغات Google نیستید ، اگر فقط برخی از تبلیغات نیست ، می توانید تنظیمات برگزیده تبلیغات خود را در صفحه شخصی سازی Google Ads تغییر دهید.

در آن صفحه ، تحت عنوان موضوعات شما می توانید نوع تبلیغات را انتخاب کنید:

۲۲
آبان

هنگام تعیین هزینه های کلیک در تبلیغات گوگل ، پیشنهادات مربوط به تبلیغات هدفمند در سیستم حراج گنجانده می شود. برای هر آگهی که در حراج با پیشنهاد پیشنهادی ارائه می شود ، ارزش رتبه بندی و کیفیت کیفیت تبلیغ هر بار محاسبه می شود. هیچ هزینه ای در صفحه نمایش وجود ندارد ، اما فقط با کلیک بر روی تبلیغات شما هزینه ای دریافت می کنید.

پیشنهاد CPC که برای رتبه بندی در اختیار ما قرار می دهد ، مستقیماً ما را به مقام اول نمی رساند ، اما بلافاصله با پیشنهاد و امتیاز کیفیت سایر تبلیغ کنندگان محاسبه می شود و در نهایت هزینه و رتبه کلیک آگهی ما با 0/01 بیشتر تعیین می شود.

هنگام محاسبه هزینه کلمه کلیدی ، بر اساس فرمول زیر اعمال می شود.

CPC = پیشنهادات آگهی / امتیاز کیفیت + 0.01

امتیاز کیفیت تبلیغات گوگل چیست؟

نمره کیفیت یک سیستم رتبه بندی منحصر به فرد و منحصر به فرد است که برای هر کلمه کلیدی تعیین می شود و بر اساس صفحه فرود متن آگهی کلمه کلیدی و ارتباط تبلیغات با پرس و جو جستجو کاربران تعیین می شود. بر اساس فاکتورها ، به هر کلمه کلیدی نمره کیفیت 1 تا 10 اختصاص داده می شود. نمرات کیفیت کلمات بر اساس عملکرد آنها مرتبا به روز می شود ، و نمره کیفیت بالاتر به این معنی است که کلمه کلیدی ما تبلیغات ما را در موقعیت بالاتری قرار می دهد و در نتیجه هزینه های کمتری برای هر کلیک (CPC) ایجاد می کند.

عوامل مؤثر بر نمره کیفیت

نرخ کلیک بر روی کلمه کلیدی است
ارتباط با تبلیغات در گروه تبلیغاتی حاوی کلمه کلیدی
ارتباط کلمه کلیدی با پرس و جو جستجوی تطبیق
سرعت و کیفیت صفحه فرود سایت مورد نظر
ارتباط متن آگهی
انواع کلیک در Google Ads چیست:

CPC (هزینه برای هر کلیک):

قیمت پیشنهادی برای هر کلیک (CPC) به معنای هزینه ای است که باید برای هر کلیک که دریافت می کنید پرداخت کنید. برای تبلیغات مربوط به مناقصه های CPC ، با پیشنهاد حداکثر هزینه برای هر کلیک ، حداکثر مبلغی را که مایلید برای یک کلیک بر روی تبلیغ خود بپردازید ، تعیین کرده اید.

مزایا:

برداشتها هزینه ندارند ، فقط در صورت کلیک کلیک می شود.
شما با تعیین بالاترین پیشنهاد CPC که می خواهید برای کلمه کلیدی بپردازید ، هزینه کلمات کلیدی خود را تعیین می کنید.
به شما کمک می کند تا از بودجه تبلیغاتی خود به صورت مؤثرتر و انعطاف پذیرتری استفاده کنید.

GTBM (هزینه مناسب برای هر کلیک):

برای کمک به افزایش تبدیل های شما ، Google یک استراتژی پیشنهاد است که بطور خودکار پیشنهادات هزینه هر کلیک شما را تنظیم می کند. در اینجا ، Google به طور خودکار تبلیغاتی را که احتمالاً تبدیل یا فروش هستند ، تشخیص می دهد و به طور خودکار تبلیغات را اندازه گیری می کند و بر این اساس پیشنهادات شما را کاهش یا افزایش می دهد.

مزایا:

این باعث کاهش هزینه در هر تبدیل شما می شود یا به شما امکان می دهد در حالی که ثابت نگه دارید ، تبدیل های بیشتری دریافت کنید.
شما وقت خود را برای پیشنهاد دادن و بهینه سازی کمپین خود هدر نمی دهید.
تبلیغات شما واجد شرایط اجرا است و براساس احتمال کلیک در هنگام ظاهر شدن ، اندازه گیری و افزایش پیشنهاد شما خواهد شد.
بطور خودکار پیشنهادات تبلیغات شما را پایین می آورد و هزینه های اضافی شما را با نرخ تبدیل پایین کاهش می دهد

۲۱
آبان

هنگامی که مشتریان بالقوه شما ، دقیقاً مانند مشاغل شما ، در Google جستجو می کنند ، با هدف گیری کلمات کلیدی مناسب ، محصولات یا خدمات مورد نظر خود را جستجو کنید! به محض ورود به وب سایت خود با کلیک کردن روی تبلیغات خود از طریق تبلیغات AdWords یا کلیک کردن روی سایت خود از طریق تلفن همراه خود ، پرداخت کنید. اگر کاربران روی تبلیغات شما کلیک نکنند ، هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید. شما فقط برای نتایج و کلیک می کنید. با افزودن کلیکهای بی ربط به کلمات منفی ، از هزینه های غیرضروری جلوگیری می کنیم.

شما فقط برای نتایج پرداخت می کنید.
بدون کلیک ، بدون قیمت گذاری
ایجاد یک حساب AdWords برای تبلیغات موتور جستجوی Google رایگان است. هزینه فقط در صورت وقوع کلیک ، کاربران به سایت شما می آیند ، از طریق تلفن جستجو می کنند یا برنامه تلفن همراه خود را بارگیری می کنند.

با بودجه مورد نظر خود را شروع کنید.
شما کنترل بودجه کاملی برای تبلیغات جستجوی Google دارید. در صورت تمایل می توانید چند صد TL هزینه کنید یا ده ها هزار TL هزینه کنید. تیم Single Guide با تجربه در این صنعت ، آژانس تبلیغاتی پیشرو است که با انجام تجزیه و تحلیل رقابتی و تجزیه و تحلیل صنعت ، موثرترین بودجه اولیه را برای شما تعیین می کند. سرمایه گذاری مورد توجه در اینجا بازده سرمایه گذاری خواهد بود. تمام آنچه شما باید به ما بگویید اینست که به ما بگویید که متریک عملکرد چیست. به عنوان مثال، برای تعیین هزینه های تبلیغاتی از جمله دریافت گردش مالی Y TL به ازای هزینه های تبلیغاتی X TL یا گرفتن سفارش 5 TL ، پر کردن فرم ها کافی است. این کار تنظیمات لازم تبلیغات تبلیغات Google را شروع می کند و بهینه سازی PPC شما را تضمین می کند.

دیجیتال ترین روش برای دستیابی به مشتریان.

برای دسترسی به مشتریانی که به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند از طریق وب سایت خود ، بسیاری از مبارزات تبلیغاتی ، ویرایش تبلیغات و مدل های تبلیغاتی. بیشترین استفاده از مدلهای تبلیغاتی عبارتند از:

تبلیغات مبتنی بر متن برای جستجو
تبلیغات خرید - نتایج تبلیغات Google
تبلیغات نمایش گرافیکی در وب سایت ها
تبلیغات بنر
تبلیغات صوتی و تصویری (تبلیغات ویدیوی YouTube)
تبلیغات موبایل درون برنامه

با این کار ، کاربران بالقوه اینترنتی به وب سایت شما هدایت می شوند و آگاهی از نام تجاری شما تقویت می شود. با ما تماس بگیرید برای راه حل های سفارشی مدل آگهی Google برای تجارت خود! تبلیغات خرید در حال حاضر بیشترین بازده مدل تبلیغاتی (ROI) برای سایتهای تجارت الکترونیکی است و با جستجوی Kenshoo ، تبلیغات خرید Google شما را به صورت مبتنی بر محصول بهینه می کنیم. ما با ارائه پیشنهادهای ویژه برای هزاران محصول خود ، روی محصولات شما با بیشترین گردش مالی تمرکز می کنیم.
دیجیتال ترین روش برای دستیابی به مشتریان.

عملکرد خود را در Google Ads بررسی کنید.

با صفحه گزارش دهی Google AdWords می توانید عملکرد تبلیغات خود را به روشی بسیار ساده و ساده مشاهده کنید. می توانید تمام جزئیات از رابط Google AdWords را ببینید که چگونه بسیاری از کاربران ابتدایی ترین تبلیغات شما را مشاهده کردند ، یا اینکه چند نفر روی تبلیغات شما به وب سایت شما کلیک کرده اند ، یا حتی تا زمانی که آنها از طریق تلفن به شغل شما رسیده اند. با گزارش های Kenshoo ، گزارش عملکرد آگهی پیشرفته را دریافت می کنید. بخاطر داشته باشید که چقدر برای تبلیغات می فروشید ، چقدر برای آن کلمه هزینه می کنید و چه میزان گردش مالی را بدست می آورید ، با گزارش پیشرفته AdWords می توانیم تمام جزئیات مربوط به اینکه چند بار کاربران قبل از پر کردن سفارش یا فرم روی سایت خود کلیک می کنند را در اختیار شما قرار دهیم

۲۰
آبان

امروزه فروش های زیادی از طریق اینترنت اتفاق می افتد. اگر حضور لازم باشد ، لازم است در آنجا نیز قابل مشاهده باشد. بنابراین ، کار تجاری یا حتی بیشتر ، ارتباطات ، تغییر و تحول می یابد.

بنابراین ما بیشتر و بیشتر در مورد SEO ، SEO ، موقعیت یابی ، کلمات کلیدی و غیره صحبت می کنیم. نحوه بازاریابی خود ، چگونگی ارزیابی هزینه ها ، ایجاد یک کمپین تبلیغاتی Google Adwords موضوعاتی هستند که در اینجا مورد بحث قرار می گیرند.

سئو و مرجع پرداخت شده
تبلیغات Google Adwords یک تقارن سئو SEO است ، در تقابل ، نه با یک سئو رایگان بلکه برای یک سئو.

در صورت مراجعه به منابع طبیعی ، داشتن یک وب سایت ، ایجاد برنامه زنده آن ، لازم است که اغلب با داشتن یک وبلاگ ، مرتباً با نوشتن مقالاتی که از بسیاری از قوانین پیروی می کنند ، حضور داشته باشید ، خواه در انتخاب موضوع ، تعیین یک عنوان ، تعداد دفعات انتشار ، تعداد کلمات ، حضور کلمات کلیدی ، انتخاب عکس و غیره

اگر با این اصطلاحات و این نوع کارها آشنا نباشید ، Google Adwords به حالت نجات شما می آید.

چرا گوگل؟

اولین سؤالی که می توانید از خود بپرسید دقیقاً به همین دلیل گوگل است؟ اما مطمئناً ساده ترین پاسخ است: موتور جستجوی گوگل محبوب ترین است. اطلاعات کاربر نشان می دهد که 94٪ از کاربران اینترنت برای تحقیق خود در وب از طریق آن اقدام می کنند. تبلیغات Google Adwords ابزاری مهم برای SEO شما می شود.

موقعیت یابی
زیرا ، وقتی در مورد اینترنت صحبت می کنیم ، کلمه مهم "دید" است. شما می توانید زیبا ترین سایت را تهیه کنید ، بهترین تبلیغات را ارائه دهید ، اگر کسی نمی داند پیشرفت نخواهید کرد. این مانند تلاش برای رقابت با یک سوپرمارکت واقع در مرکز شهر با یک فروشگاه کوچک و بدون ساکنان اطراف است.

سپس ما در مورد موقعیت یابی صحبت می کنیم که به سادگی ، در یافتن خود به عنوان بالاترین حد ممکن در موتورهای جستجو وجود دارد.

تبلیغات گوگل ادز به شما امکان می دهد خود را در بالای پوستر در مورد کلمات کلیدی انتخاب شده بیابید. با این حال ، انتخاب شما به شما بستگی دارد.

سریعتر
یکی دیگر از مزایای این تبلیغات Google Adwords انجام کار بسیار سریعتر از SEO است که ماه ها طول می کشد تا شما را در وضعیت خوبی قرار دهد.

پس این وظیفه شماست که منطقه جغرافیایی مورد نظر خود را در آن دخالت دهید ، دامنه مورد علاقه خود را درک کنید تا از این طریق برای مخاطبین که برای شما فایده ای ندارد بپردازید ، تبلیغ خود را به خوبی بنویسید ، و خیلی خوب آماده کنید. صفحه فرود ، صفحه فرود که با کلیک کردن روی پیوند تبلیغاتی به آنجا می رسند.

ذکر علاقه به بازپرداخت که مستلزم تماس با افرادی است که آمدند ، شروع به پر کردن سبد خرید خود کردند و قبل از نهایی کردن سفارش خود را ترک کردند.

اگر در مورد سودآوری صحبت کنیم چطور؟
شما می توانید به راحتی سودآوری تبلیغات Google Adwords خود را با حساب کاربری وابسته ای که به شما امکان می دهد میزان اثربخشی را اندازه گیری کنید ، ردیابی کنید. همچنین می توانید برای عملیات خود یک بودجه حداکثر تعیین کنید که در نظر گرفته شود

براساس اصل پرداخت هر کلیک ، موقعیت یابی شما به قیمت مورد نظر شما و کلمه کلیدی انتخاب شده بستگی دارد. برای یک کلمه کلیدی بسیار رقابتی ، می تواند بیش از 10 یورو برای شما هزینه کند تا جزء اولین ها باشد. برای سایرین که رقابتی کمتری دارند ، 0.50 یورو کفایت خواهد کرد. به طور کلی ، بهتر است به دنبال کلمات کلیدی مناسب باشید و هزینه ای در دامنه 0.50 تا 3.00 یورو برای هر کلیک ایجاد کنید.

قالب جدید تبلیغات
گوگل تصمیم گرفته است ، از آوریل سال 2016 ، قالب آگهی های پیروی از این قراردادها گوگل ادوردز را تغییر دهد. هدف آنها ادغام بیشتر و بیشتر در نتایج دیگر پژوهش ها ، ضمن رعایت قوانین کمیسیون اروپا است که می خواهد آنها را متمایز کند.

در حال حاضر آنها قبل از "اعلامیه" سبز ، رنگ URL هستند. یک مطالعه نشان می دهد که نیمی از کاربران اینترنت دیگر توجه نمی کنند و سپس بر روی این نتایج اول کلیک می کنند.

بنابراین ، گوگل می خواهد حتی نتایج بیشتری را برای تبلیغ کنندگان خود به ارمغان بیاورد.


اگر شما نیز می خواهید از سئو استفاده کنید ، طبیعی است یا از طریق تبلیغات Google Adwords ، مدیریت Dune می تواند به شما در بهبود موقعیت شما کمک کند

۱۹
آبان

AdWords یک برنامه تبلیغاتی است که توسط Google در سال 2000 راه اندازی شده است. AdWords به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا با نمایش تبلیغات متنی کوچک در نتایج جستجوی گوگل و نشان دادن آنها به وب سایت خود ، بازاریابی موتور جستجو را انجام دهند.

در همین حال ، تبلیغات موتور جستجو منبع اصلی درآمد Google است. در سال 2011 ، موتور جستجوی پیشرو در جهان 96 درصد درآمد را به خود اختصاص داده است.

این نوع بازاریابی در مقایسه با ، به عنوان مثال آگهی چاپی که اغلب نیاز به پرداخت پنج رقم دارد ، برای مشتریان مقرون به صرفه است. در آلمان هیچ هزینه چاپی یا حمل و نقل ، حداقل فروش و فقط هزینه فعال سازی یک بار نسبتاً کوچک پنج یورو در آلمان وجود ندارد. برای تبلیغ AdWords ، تبلیغ کنندگان برخلاف چاپ ، تلویزیون یا رادیو ، هر کلیک را می پردازند. این بدان معنی است که مشتری فقط هنگام دسترسی کاربر به آگهی ، مجبور به پرداخت پول به Google می شود و به صفحه فرود ، صفحه فرود هدایت می شود.

دسترسی - تقریبا 90 درصد از کاربران اینترنت آلمانی آلمانی از گوگل به عنوان موتور جستجو استفاده می کنند - سرعت و انعطاف پذیری گوگل باعث می شود تبلیغات توسط موتور جستجو برای مشتریان جالب باشد. برخلاف تلویزیون و روزنامه ، تبلیغ می تواند به طور مداوم تغییر یابد و با کمپین سازگار شود. جنبه مثبت دیگر این است که می توانید با وارد کردن کلمات کلیدی ، تبلیغ سریع و دقیق پخش شود. مشتریان همچنین انتخاب می کنند که کلمات کلیدی نباید تبلیغ خود را نشان دهند. ابزارهای آنالیز و بهینه سازی توسط خود گوگل ارائه شده است.

با این حال ، AdWords همچنین معایبی را به همراه دارد. اگرچه فقط در هنگام دسترسی باید پول برای تبلیغ پرداخت شود ، اما ابتدا باید آن را پیدا کنید. در نتیجه ، محصولات جدید از طریق موتورهای جستجو به بازار عرضه می شوند و بنابراین معمولاً نیاز به یک کمپین برندسازی از قبل دارند.

حتی پرداخت هر کلیک می تواند مشکلاتی ایجاد کند. به اصطلاح Click Fraud - شرکت های رقیب عمداً بر روی تبلیغ کلیک می کنند تا هزینه هایی را ایجاد کنند - می تواند صدمات عظیمی وارد کند. برای خنثی کردن این موضوع ، گوگل در تلاش است تا از تکنیک های فیلتر و نظارت و تیمی از کارمندان برای کشف و فیلتر کردن کلاهبرداری استفاده کند.

در ضمن ، این سیستم همچنین راه خود را در YouTube و Google Maps پیدا کرده است و می تواند در خارج از موتور جستجو توسط اعضای Google Display Network استفاده 

۱۸
آبان

Adwords ، یک برنامه تبلیغاتی

اول و مهمتر از همه ، باید بدانید که Google Adwords یک برنامه تبلیغاتی است که توسط گوگل تنظیم شده است. غالباً گفته می شود که گوگل شغلی است که از طریق تبلیغات زندگی می کند ... که تا حد زیادی صادق است. Google Adwords چنان جای مهمی را در جهان گوگل اشغال کرده است که منبع اصلی درآمد آن را نشان می دهد.

Google Adwords یک برنامه تبلیغاتی است که توسط Google برای تبلیغ کنندگان تنظیم شده است. استفاده از Google Adsense آسان بود زیرا ناشران بودیم. این ایده صرفاً ایجاد آگهی جدید در حساب کاربری AdSense و کپی کردن کد جاوا اسکریپت تولید شده در وب سایت خود بود تا بتوانید یک تبلیغ را ببینید.

استفاده از Google Adwords کمی پیچیده تر است ، زیرا در کوتاه مدت ، شما با استفاده از Adwords درآمد کسب نمی کنید بلکه ضرر خواهید کرد. Adwords به شما امکان می دهد تبلیغات خود را ایجاد کنید و آنها را در کل شبکه وب سایت های ثبت شده در برنامه Google Adsense توزیع کنید.

بنابراین با ثبت نام در Google Adwords شما تبلیغ می شوید. ایجاد و تبلیغات در شبکه Google راهی جدید برای تبلیغ خود است. به این ترتیب ، کاربران قادر خواهند بود در وب سایت یا محصولات شما آگهی پیدا کنند و از این طریق قادر خواهند بود در شبکه های اجتماعی یا با ایجاد بک لینک در وب سایت های خود ، در مورد شما صحبت کنند.

تصویر زیر را به خاطر دارید؟ ساده است ، با گوگل ادوردز نقش تبلیغ کننده را بازی می کنید ، شخصیت کوچکی در سمت چپ بالای تصویری که تبلیغات خود را به مدیریت واگذار می کند

Adwords معیار فهرست بندی نیست

بگذارید واضح باشد: مشتری (تبلیغ کننده) در Google Adwords به هیچ وجه معیار ایندکس کردن برای Google نیست. در واقع ، تبلیغات از طریق سرویس های Google ، به طور دقیق ، سایت شما را در نتایج جستجوی گوگل بالا نمی برد. بله حتی اگر برای تبلیغات در وب به Google و ناشران پرداخت می کنید ، در موتور جستجو جایی کسب نمی کنید.

شما می توانید این ویدئو مت کاتس را تماشا کنید که تأیید می کند تبلیغ کنندگان AdWords از روند خاصی در فرآیند نمایه سازی Google بهره نمی برند. بنابراین هیچ ارتباط مستقیمی بین Google Adwords و SEO وجود ندارد. تبلیغ شما از طریق Adwords به افراد ساده تر این امکان را می دهد تا شما را بشناسند و در مورد شما صحبت کنند.

از دیدگاه "سئو خالص" ، قوانین بازی تغییر نمی کنند: با داشتن یک منبع منبع زیبا ، محتوای با کیفیت ایجاد کنید ، اطلاعات را در سایت خود سازماندهی کنید و اطمینان حاصل کنید که افراد تا حد امکان صحبت می کنند. شما ، اما انتظار ندارید که سایت شما در SERP صعود کند زیرا در Adwords هزینه می کنید