سئو و گوگل

کلمات کلیدی را که می خواهید تبلیغ خود را تعیین کنید انتخاب کنید. هر زمان که کاربر Google در کلمه کلیدی یا عبارت شما تایپ کند یا از یک سایت شریک تبلیغات در گوگل تاپ سئو با محتوای مربوط به آن کلید واژه ها بازدید کند ، تبلیغ شما فرصتی برای ظاهر شدن خواهد داشت.

چالش این است که کلمات کلیدی و عادات جستجو مشتریان بالقوه خود را برای خرید کلمات کلیدی و عباراتی که احتمالاً منجر به فروش می شوند ، شناسایی کنید. با جستجوی کاربرانی که برای یافتن خدمات ، محصولات ، محصولات شما مطابقت دارند ، لزوماً اصطلاحاتی را که استفاده می کنید برای توصیف پیشنهاد خود تایپ نکنید.

با اضافه کردن شروع کنید:

1. کلمات کلیدی استراتژیک شما
2. سپس عبارات حاوی دو کلمه ، سه کلمه و چهار کلمه را اضافه کنید.

Google مجموعه ای از کلمات کلیدی را ارائه می دهد اما در افزودن موارد خود دریغ نکنید.تبلیغات در گوگل تاپ سئو این نخستین کارزار است ، بنابراین بیش از 20 کلمه کلیدی و عبارت را اضافه نکنید ، بعداً خواهیم دید که چگونه می توان کمپین های پیچیده تر را اداره کرد.

کلمات کلیدی تبلیغ گوگل

مراقب باشید: به خاطر داشته باشید که برای به دست آوردن بیشترین کلیک با هزینه کم ، شما باید همه عبارات و ترکیبات ممکن و تصوراتی را که در کار شما حساس است ذکر کنید. هنگامی که شما می توانید کمپین های ساده را مدیریت کنید ، هدف این خواهد بود که بتوانید صدها کلمه کلیدی را مدیریت کنید و فقط کسانی را که تبدیل می کنند ، نگه دارید.

مثال برای یک مشاور بازاریابی: "مشاوره بازاریابی" ، "مشاوره بازاریابی" (وارونه کردن شرایط) ، "مشاوره در زمینه بازاریابی" (تغییر دقیق تر اصطلاح بازاریابی) ، "مشاوره درمورد بازاریابی" (یک تغییر دوم) ، "مشاور تجاری" (ما مشاوره را با مشاوره تغییر می دهیم) ، "مربیگری emarketing" ، "همراهی emarketing" و غیره ...

در آخر ، این نکته را در نظر بگیرید که یک کلمه کلیدی مانند "emarketing" قادر به ایجاد ترافیک بالا خواهد بود اما با هزینه های بالایی که بر روی کلیک وارد می شود ، بسیار رقابتی خواهد بود. برعکس ، یک عبارت دقیق تر مانند "مدیریت تبلیغات تبلیغات گوگل" باعث ایجاد ترافیک کم می شود اما هزینه های کلیک جالب تر و بازدیدکنندگان مناسب تر را به دست می آورد ، زیرا اگر این کاربران را با پیشنهادی متناسب با جستجوی خود هدف قرار دهید ، پاسخ خواهید داد. به طور خاص ، با هدف قرار دادن کلیه کاربرانی که "ایمیل" را تایپ کرده اند (و لزوماً به دنبال یک محصول یا خدمات نیستند).

ابزار Google Keywords به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را که افراد در واقع در تبلیغات در گوگل تاپ سئو تایپ می کنند ، پیدا کنید تا بتوانید از ترافیکی که می توانند در هر ماه و سطح رقابت ایجاد کنند ، مشاهده کنید. در استفاده از آن دریغ نکنید.

  • ضحی sh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی