سئو و گوگل

کانورشن در تبلیغات گوگل چیست؟

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۱۳ ب.ظ

تصور کنید کنید که کمپین تبلیغات در گوگل خود را راه اندازی کرده اید و تبلیغات کلیک های زیادی را روی سایت شما آورده اند. این عالی است! امّا تا زمانی که از کانورشن استفاده نکنید نمی توانید بفهمید که چه تعداد از این کلیک ها منجر به خرید می شوند! Conversion tracking یکی از ابزارهای گوگل است که به شما کمک می کند بفهمید کمپین تبلیغات کلیکی شما چه تعداد فروش، دانلود، ثبت نام یا هر هدف دیگری را محقق کرده است. برای آشنایی بیشتر با این ابزار و همچنین استفاده از خدمات کانورشن تبلیغات در گوگل تاپ سئو با ما همراه باشید.

روش راه اندازی کانورشن در تبلیغات کلیکی گوگل

 تنظیم ردیابی تبدیل شامل ایجاد کمی کد HTML در Google Ads است که شما در صفحه وب در سایت خود قرار می دهید که مشتریان بلافاصله پس از تکمیل تبدیل (مانند صفحه "تأیید سفارش" یا "تشکر از پست الکترونیکی شما" بازدید می کنند) را در صفحه وب قرار دهید.

برای شروع کار ، روی برگه Tools and Analysis در Google Ads کلیک کنید و از فهرست کشویی ، که صفحه All Conversions را ایجاد می کند ، گزینه Conversions را انتخاب کنید. بر روی تب Conversions کلیک کرده و سپس بر روی دکمه + Conversion کلیک کنید تا اولین تبدیل شما ایجاد شود.

از شما خواسته می شود فرمی را تکمیل کنید که به Google Ads کمک کند کد HTML مناسب را برای شما در پیوند به صفحه وب خود تولید کند.

اگر می خواهید چند بار بازدید کنندگان فرم تماس با سایت شما را پر کنند ، یک اسم تبدیل مانند "ارسال فرم تماس" بدهید.

بعد ، منبع تبدیل را انتخاب کنید. انتخاب های شما عبارتند از:

1) صفحه وب. (اگر می خواهید مشتریان عملی را در صفحه وب خود انجام دهند ، مانند خرید آنلاین ، ارسال فرم تماس با ما یا بازدید از صفحه.)

2) با سایت تماس بگیرید. (اگر می خواهید مشتریان از طریق تلفن همراه با شماره تلفن در سایت شما تماس بگیرند.)

 

3) بارگیری برنامه. (اگر می خواهید مشتریان برنامه شما را بارگیری کنند.)

تحلیل اطلاعات کانورشن در تبلیغات گوگل ادوردز

می توانید اطلاعات مربوط به تبدیل های خود را از برگه کمپین ها در سطح گروه تبلیغات ، تبلیغات و کلمات کلیدی مشاهده کنید. برای سفارشی کردن ستونها ، روی برگه Columns ، سپس Conversions کلیک کنید. (برای بزرگنمایی بر روی تصویر کلیک کنید.)

برخی از ستون های اساسی شامل موارد زیر است:

 

حرف زدن (1 بار در هر کلیک): هر بار که یک یا چند تبدیل را از یک کلیک روی یک تبلیغ دریافت می کنید ، حساب می کند. شما می توانید از این شماره برای تقریبی تعداد مشتریان جدیدی که بدست می آورید استفاده کنید.

هزینه / محکوم (1 بار در هر کلیک): هزینه شما را نشان می دهد (چقدر برای کلیک صرف کرده اید) که براساس کل تبدیل شما تقسیم می شود. این به شما کمک می کند بازده سرمایه گذاری خود را اندازه بگیرید. در حالت ایده آل ، شما باید نسبت به درآمد حاصل از تبدیل ، هزینه کمتری را صرف کلیک کنید.

حرف زدن نرخ (1 بار برای هر کلیک): درصد کلیکهایی که منجر به تبدیل شده اند را نشان می دهد. هرچه درصد بالاتر باشد ، تبلیغات یا کلمات کلیدی کارایی بیشتری دارند.

بازدید از طریق بازدید: تعداد دفعاتی که مشتری مشاهده کرده است را اندازه گیری می کند ، اما روی آن کلیک نکرد ، تبلیغات شما را تغییر داد و بعداً با یک تبدیل انجامید.

مشکلات احتمالی در ابزار کانورشن تبلیغات گوگل

در ستون ها داده ای دیده نمی شود

شروع به نمایش داده های تبدیل در Google Ads می تواند 24 ساعت طول بکشد. اگر بعد از 24 ساعت تبدیل هنوز نمایش داده نشود ، ممکن است هنوز هیچ مشتری تبدیل نشده باشد. یکی از راه های آزمایش این امر این است که با کلیک کردن روی تبلیغ خود هنگام ظاهر شدن ، حرکات تبدیل خود را انجام دهید و هر کاری را برای تحریک تبدیل در سایت خود انجام دهید. اگر بعد از 24 ساعت دیگر تبدیل شما در حال ثبت نام نیست ، بررسی کنید که کد HTML به درستی نصب شده است. شاید لازم باشد افزونه های اضافی را نصب کنید یا کد را به قسمت دیگری از صفحه منتقل کنید.

داده ها صد در صد دقیق نیستند

اگر مشتریان وقتی روی تبلیغ شما کلیک می کنند و تبدیل را کامل می کنند ، کوکی هایی را در مرورگر خود فعال نمی کنند ، پیگیری تبدیل کار نمی کند. بیشتر افراد وب را با کوکی های فعال شده مرور می کنند ، اما اگر تصمیم دارید پیوند نشانگر ردیابی را در وب سایت خود نمایش دهید ، بازدید کنندگان می توانند با غیرفعال کردن کوکی ردیاب تبدیل ، از ردیابی تبدیل خودداری کنند.

توجه: اگر هر یک از تنظیمات تبدیل را در Google Ads تغییر دهید ، این کد آن را تغییر می دهد و باید کد جدید را در صفحه وب قرار دهید.

کمپین کلیک های زیاد ولی کانورشن کمی دارد

اگر تبلیغات بیش از درآمد کسب و کار از طریق تبدیل ، هزینه های بیشتری را برای اجرا کسب کند ، کمپین هایی که بسیاری از کلیک ها و تبدیل های معدود را دریافت می کنند ، بازده ضعیفی از سرمایه گذاری (ROI) هستند. بررسی داده های جستجوی قیف ها و بررسی متن تبلیغ و کلمات کلیدی ممکن است به شما در درک دلیل عدم موفقیت مشتریان در رسیدن به وب سایت شما کمک کند.

آیا صفحه فرود ناپدید می شود؟ آیا وب سایت امکان دسترسی به صفحه تبدیل را برای مشتریان دشوار می کند؟ آیا تبلیغات و کلمات کلیدی انتظاراتی راجع به محصولی که وب سایت ارائه نمی دهد ، ایجاد می کند (به عنوان مثال ، آیا مشتری هنگامی که مشتری "کیف های ارزان قیمت" را جستجو می کند ، تبلیغات شما ظاهر می شود اما آنها را به وب سایتی می برند که کیف های دستی گران قیمت طراح را بفروشد؟). سعی کنید خودتان را در کفش مشتری قرار دهید تا دریابید که چرا مشتریانی که روی تبلیغات شما کلیک می کنند تمام راه را طی نمی کنند..

آیا صفحه فرود ناپدید می شود؟ آیا وب سایت امکان دسترسی به صفحه تبدیل را برای مشتریان دشوار می کند؟ آیا تبلیغات و کلمات کلیدی انتظاراتی راجع به محصولی که وب سایت ارائه نمی دهد ، ایجاد می کند (به عنوان مثال ، آیا مشتری هنگامی که مشتری "کیف های ارزان قیمت" را جستجو می کند ، تبلیغات شما ظاهر می شود اما آنها را به وب سایتی می برند که کیف های دستی گران قیمت طراح را بفروشد؟). سعی کنید خودتان را در کفش مشتری قرار دهید تا دریابید که چرا مشتریانی که روی تبلیغات شما کلیک می کنند تمام راه را طی نمی کنند.

استفاده ار کانورشن در خدمات تبلیغات در گوگل تاپ سئو

اگر مایل هستید برای کسب و کار خود از تبلیغات ادوردز گوگل استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما از ابزار کانورشن بهره ببرید تا بتوانید به بهترین نحو ممکن میزان موفقیت کمپین خود را بسنجید. گروه تاپ سئو به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات تبلیغات گوگل ادز مفتخر است که ارائه کمپین های تبلیغاتی گوگل با استفاده از کانورشن را در اختیار شما قرار دهید. اگر قصد دارید برای رشد کسب و کار خود از تبلیغات کلیکی گوگل بهره ببرید همین الان با ما تماس گرفته تا در خصوص خدمات تبلیغات در گوگل تاپ سئو اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تلفن همراه : 09107254861 | تلفن ثابت: 05138848508

  • ضحی sh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی